تزیین پک شب یلدا و نکاتی که باید بدانید

تزیین پک شب یلدا

ما در این مقاله می خواهیم درباره تزیین پک شب یلدا صحبت کرده و بیان کنیم در تزیین پک یلدایی از چه تنقلاتی استفاده کرده و آیا این پک مناسب هدیه دادن می باشد و اینکه در چه مناسبتهایی می توانیم این پک را هدیه دهیم.

شب یلدا یا شب چله، یک از جشنهای مهم ایرانیان است که در اولین شب زمستانی، طولانی ترین شب سال، برگزار می ‌شود. تاریخچه شب یلدا مرتبط با باورها و آیین‌ های باستانی است که نمادی از باورها و اعتقادات مردم ایران است.

در زمان باستان، این جشن نماد انتقال از تاریکی به روشنایی و بازگشت نور به زمین را نشان می ‌داد. طی این مراسم، افراد در دوران باستان به عقاید و باورهای خود در مورد مفاهیم زمستان و نورپردازی می پرداختند.

امروزه، شب یلدا به عنوان یک جشن محبوب در ایران بوده و مردم در این روز با جشن و شادی، شمعها را روشن کرده و با خوراکی های شب یلدا مانند آجیل، انواع خشکبار و میوه‌های زمستانی از خود و مهمانان پذیرایی می کنند.

معرفی پک یلدایی

در مراسم شب یلدا بهتر است از پکهای یلدایی که بعضی از شرکتها تهیه کرده اند برای هدیه شب یلدا استفاده کنید. برای تزیین پک شب یلدا می توانید طبق سلیقه خود از میوه های زمستانی تازه یا خشک استفاده نمایید. در ادامه به معرفی چند پک یلدایی می پردازیم:

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002

برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف، این پکیح های یلدایی می توانند بهترین گزینه باشند. پک هدیه فوق از جنس mdf و پلاکسی گلاس تایوانی ضد خش ساخته شده که دارای ابعاد 18*18 با ارتفاع 6 سانتی متر است. این پک شامل مغزیجات با کیفیت و درجه یکی چون پسته، بادام، فندق می باشد. علاوه بر شب یلدا این پک می تواند بهترین هدیه برای همکاران نیز محسوب شود.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002

 هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

پک شماره Y-004 بهترین گزینه برای هدیه روز کارگر می باشد. این پک از چوب ام ی اف و پلاکسی گلاس تایوانی ضد خش ساخته شده که برای هدیه دادن بسیار مناسب است. این جعبه پذیرایی دارای ابعادی به طول و عرض 22 سانتی متر و ارتفاع 6 می باشد. در تزیین پک شب یلدا برای هدیه دادن می توانید از ربان های فانتزی استفاده کرده و در داخل آن متن تبریک شب یلدا با تزیینی شیک و جذاب قرار دهید.

 هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

خرید  هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

پک یلدایی شماره Y-003 از بهترین هدایای سازمانی شب یلدا بوده که از جنس چوب ام دی اف و پلاکسی گلاس تایوانی ضد خش ساخته شده است. این پک هدیه، جعبه پذیرایی، به ابعاد 6*22*22 سانتی متر بوده که بهترین هدیه برای شب یلدا نوعروسان می تواند در نظر گرفته شود. در داخل این پک ها علاوه بر مغزیجات با کیفیت و عالی، متنی جذاب برای تبریک شب یلدا نیز قرار دارد.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-006

پکیج شب یلدایی شماره Y-006 کادویی منحصر به فرد و بهترین هدیه روز مادر می تواند باشد. این پک ویژه شامل 4 جار شیشه ای شیک به ارتفاع 14 سانتی متر بوده که از مغزیجاتی با کیفیت و عالی مانند پسته، بادام، فندق و میوه های خشک، نخودچی و شکر پنیر گل پر شده است. برای تزیین پک شب یلدا کد Y-006 می توان از نوشتن متن تبریک با خطی نستعلیق به کار برد. با هدیه دادن این پکیج به عزیرانتان شبی به یاد ماندنی را برای آنها به ارمغان بیاورید.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-006

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-006

 هدیه شب یلدا پکیج کد Y-005

پکیج شب یلدایی کد Y-005 از چوب ام دی اف و پلگسی تایوانی ضد خش به ابعاد 7*18*18 سانتی متر ساخته شده است. محتویات این جعبه پذیرای شکیل از مغزیجات با کیفیت و عالی چون پسته، بادام و فندق است. برای تزیین پک یلدایی فوق می توانید از ربان های فانتزی و جذاب با متنی زیبا برای تبریک استفاده نمایید. این پک ویژه را می تواند به عنوان بهترین هدیه روز دانشجو به عزیزانتان بدهید و روزی به یاد ماندنی را برای او بسازید.

 

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-005

خرید  هدیه شب یلدا پکیج کد Y-005

چگونه سفره شب یلدا را تزیین کنیم؟

تزیین سفره شب یلدا یکی از جذابیتهای این جشن است. برای تزیین پک شب یلدا و سفره می ‌توانید از مواد خوراکی و فانتزی های مختلفی استفاده کنید:

شمع‌ ها: قرار دادن شمع‌ های مختلف با رنگ‌ های زمستانی مثل سفید، زرد و نارنجی بر سفره، نور و گرمای خاصی به محیط می ‌بخشد.

میوه‌ های زمستانی: استفاده از انار، سیب، پرتقال و خرمالو به عنوان تزیینات میوه‌ ای بر روی سفره زیبایی خاصی به آن می ‌بخشد.

خشکبار و آجیل: قرار دادن مخلوطی از خشکبار مثل بادام، گردو، پسته و فندق به صورت زیبایی در ظروف مخصوص یا در کنار سفره ایده خوبی است.

گل‌ ها یا تزیینات طبیعی: استفاده از گل‌ های زمستانی مانند گل‌ های یخی یا تزیینات طبیعی مثل شاخه ‌های درختان سبز یا گلهای خشک شده نیز سفره را زیباتر می ‌کند.

پارچه‌ ها و دستمالهای زیبا: استفاده از پارچه‌ ها و دستمال‌ های تزیینی با الگوها و رنگ‌های زمستانی نیز می ‌تواند جلوه‌ای زیبا به سفره شب یلدا ببخشد.

به طور کلی، تزیین سفره های شب یلدا باید با جزئیاتی از عناصر زمستانی و گرمایی همراه باشد که به ایجاد فضایی دل‌ نشین و دوست ‌داشتنی کمک کند.

چه هدیه ای مناسب شب یلدا است؟

هدیه دادن در شب یلدا یکی از آیین‌ های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است. بسته به سلیقه و نیاز فردی که می‌ خواهید به او هدیه دهید، می‌ توانید انواع هدایا را همراه تزیین پک یلدایی به فرد مورد نظر داده تا این هیه خاص به دل او بنشیند. اینجا چند ایده برای هدایای شب یلدا وجود دارد:

کتاب یا کتاب صوتی: یک کتاب مورد علاقه یا کتاب صوتی که به سلیقه و علاقه‌های فرد هدیه می‌شود، می‌تواند یک هدیه مفید و دلپذیر باشد.

پک آویز یا یک جواهر کوچک و زیبا  با جعبه چوبی جواهرات می‌ تواند یک هدیه خاص برای یادگاری باشد. محصولات بهداشتی یا زیبایی مانند عطر، کرم یا ست‌ های مراقبت از پوست و موی با کیفیت نیز هدیه ‌ای مفید و جذاب می باشد.

یک ساعت زیبا یا لوازم جانبی مانند کیف، کیف پول یا لوازم الکترونیکی می‌ توانند یک هدیه کاربردی و مورد علاقه باشند. اگر از گیفت کارتها خوشتان می ‌آید، این کارتها می توانند بهترین هدیه نوروزی یا یلدایی برای عزیزانتان به شمار آید. از محصولات زیر نیز می توانید برای هیه دادن شب یلدا استفاده کنید:

در انتخاب هدیه، مهمترین نکته این است که هدیه مورد نظر شما با سلیقه و نیاز فردی که می‌ خواهید به او هدیه دهید، همخوانی داشته باشد و از ارزش معنوی آن لذت ببرد.

تنقلات مخصوص شب یلدا

چه تنقلاتی در پک شب یلدا قرار دهیم؟ می‌ توان از انواع تنقلات مختلف و خوشمزه که برای جشن و شادی این شب مناسب باشند، استفاده کرد. برخی از تنقلاتی که می ‌توانید در پک شب یلدا قرار دهید عبارتند از:

میوه‌ های خشک نارنج، زردآلو، آلو و هلو از تنقلات محبوب و سنتی برای این شب هستند. بادام، پسته، گردو و فندق نیز از تنقلاتهای خوشمزه‌ ایی هستند که اغلب برای تزیین پک‌ شب یلدا استفاده می کنند.

حلوا، سوهان، پشمک و شکر پنیر نیز می‌ توانند به عنوان تنقلات شب یلدا مناسب باشند. همچنین انواع شکلاتها و بیسکوییتهای مختلف همواره جزو تنقلات مورد علاقه هستند که در این پک قرار می گیرند. اگر در منطقه ‌ای با غذاها و تنقلات محلی هستید، استفاده از آنها نیز می ‌تواند جذاب و جالب باشد.

 نتیجه گیری

در این مقاله درباره تزیین پک شب یلدا صحبت کردیم و پکیج های مخصوص شب یلدا که حاوی مغزیجات با کیفیت و عالی مانند گردو، بادام، فندق و پسته بودند را به شما معرفی کردیم. با تهیه این پکیج های ویژه شب یلدای به یاد ماندنی را برای عزیرانتان به ارمغان بیاورید.

4.7/5 - (3 امتیاز)

15 Comments

  1. سلاو وقت بخیر. ممنون میشم قیمت هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002 رو بهم بگید. خیلی ممنون
  2. وقت بخیر من هفته گذشته پکیج یلدایی کد Y-005 رو سفارش دادم امروز به دستم رسید. خیلی قشنگ و با کیفیته حتی بیشتر از اون چیزی ک توی تصویر هست
  3. سلام میخاستم بدونم ارسال محصول به شهرستان هم دارید؟ به طور تقریبی چند روز ارسال طول میکشه
  4. سلام وقت بخیر ممنون میشم بهم بگید به طور دقیق ابعاد جعبه یلدایی کد Y-003 چنده؟
  5. سلام وقتتون بخیر میخاستم بدونم این پکیج یلدایی کد Y-002 که تصویرش رو گذاشتید درب شیشیه ای داره؟ اگر نداره ممنون میشم بگید از این مدل و در همین سایز درب شیشه ای هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه