چند نمونه از متن تبریک شب یلدا

متن تبریک شب یلدا

در شب یلدا افراد با متن تبریک شب یلدا، قشنگ ترین جملات را برای هم می فرستند و شبی به یاد ماندنی را برای هم می سازند. در ادامه مقاله چند متن تبریک شب یلدا را بیان کرده تا این شب به یاد ماندنی برایتان با ارسال این پیامها زیباتر گردد.

شب چله یا شب یلدا جشن سنتی ایرانی است که در طولانی ترین شب سال، اول زمستان برگزار می شود. شبی که در آن دوستان و خانواده دور هم جمع شده و با هم آغاز زمستان را جشن می گیرند و به پیشواز روزهای برفی می روند. افراد برای تبریک شب چله علاوه بر تماس گرفتن  با پیامک دادن و ارسال استوری ها در فضای مجازی نیز انجام می شود.

شب یلدا از اهمیت فرهنگی بالایی برخوردار است زیرا نمادی از پیروزی نور بر تاریکی و فرا رسیدن روزهای طولانی تر پس از انقلاب زمستانی می باشد. در این شب به نو عروسان از طرف خانواده داماد هدیه ای داده می شود. بهترین هدیه برای شب یلدا می تواند سکه، گواشواره طلا یا کارت خرید اعتباری باشد.

تبریک شب چله

خرید جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B206

هدایای مناسب شب یلدا

متن تبریک شب یلدا می تواند همراه با هدیه باشد. بهترین هدیه شب یلدا، هدیه‌ ای است که معنای خاص و ارزشمندی برای گیرنده داشته باشد و با احساسات و سنت ‌های شب یلدا همخوانی داشته باشد. در ادامه چند ایده برای هدیه دادن در شب یلدا را بیان می کنیم:

  1. شمع‌ های عطری: شب یلدا معمولاً با روشنایی شمع‌ ها و شعله ‌های گرم و دل ‌نشین همراه است. هدیه دادن شمع‌ های عطری، شب یلدا را برای گیرنده زیباتر و شاداب تر می کند.
  2. سفره‌های زیبا و سنتی: دادن یک سفره‌ زیبا و تزیین ‌شده با الگوها و طرح ‌های سنتی ایران زیبایی میز شب یلدا را تحسین‌ برانگیزتر می کند.
  3. جعبه پذیرایی چوبی اصفهان: در این جعبه های شیک می توان انواع دمنوشها و نوشیدنی های پودر و چای کیسه ای را قرار داد و در بلندترین شب سال از نوشیدن چای و دمنوش لذت برد.

چند پیام تبریک شب یلدا

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

  1. عود ساز : با خرید عود و عود ساز به عنوان هدیه، شب رویایی را برای فرد گیرنده می سازید.
  2. کتاب داستان یا شعر: یک نسخه خاص از کتاب محبوب گیرنده یا دیوان حافظ، هدیه ایست که برای مدت طولانی در خاطرگیرنده خواهد ماند.
  3. پک هدیه شب یلدا : این جعبه پذیرایی شیک و منحصر به فرد از چوب mdf و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش تولید شده که در ابعاد مختلفی مانند 18*18 و 22*22 با ارتفاع 6 سانتی متر است. محتویات داخل جعبه از مغزهای باکیفیت و درجه یک مثل پسته، بادام، فندق و میوه های خشک تشکیل شده است.

در کنار تمام هدایای فوق می توان متن شب یلدا مبارک را قرار داد یا از چند متن تبریک شب یلدا زیبا و خاص استفاده کرد تا گیرنده هدیه را به وجد آورید.

بهترین متن تبریک برای شب یلدا

در ادامه مقاله چند متن تبریک شب یلدا را برای شما بیان می کنیم تا در بلندترین شب سال با ارسال این پیامهای زیبا برای خود و دوستانتان شبی به یاد ماندنی را بسازید.

شب یلدا، شبی است پر از تمناها، آرزوها و امیدها که در آغاز فصل زمستان شما را در آغوش می گیرد. در این شب با حضور در جمع خانوادگی با گرمای تندرستی قدم به سال جدید می‌گذاریم.

این شب، بهترین زمان برای بازتاب بر خاطرات خوش سال گذشته و پر کردن قلبمان با امیدها و آرزوهای سال جدید است. بخشش، احترام، دوستی و عشق را در شب یلدا به همه اطرافیان خود هدیه دهید و با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

به امید این که امسال، شب یلدا برای شما پر از شادی، سعادت و سلامتی باشد. امیدوارم در فضای دلپذیر این شب، میلاد مسیح را به یاد آورده و خاطراتی به یاد ماندنی و زمانی معنادار با جمع خانواده و عزیزانتان سپری کنید.

با شروع فصل زمستان، امیدوارم که همه آرزوهای شما برآورده شود و لحظاتی پر از آرامش و خوشحالی برخوردار شوید. بهترین شب یلدا را برایتان آرزو می‌کنم.

بهترین تبریک شب یلدا می تواند متن شب یلدا مبارک باشد که در عین سادگی، لبخند و شادی را در لبان گیرنده پیام به ارمغان می آورد.

متن شب یلدا مبارک

خرید ست پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

متنهای زیبای ادبی برای تبریک شب یلدا

با فرا رسیدن شب یلدا، همه به دنبال متن تبریک شب یلدا برای می گردند تا با ارسال آن بهترین خاطره را برای عزیزانشان بسازند. در ادامه چند متن ادبی تبریک شب چله را برای شما بیان می کنیم تا شبی به یاد ماندنی برای شما به یادگار بماند.

روشنی شب ها، دلنوازی دل ها، شب چله فرخنده را به شما تبریک می‌گویم. در این شب آرزوها به سمت آسمان می‌پرود و امید ها به پرستوهایی با بالهای امید سپرده می‌شوند. با غرق شدن در سراپای شب، گلهای آرامش می‌شکفند و نوای غمگین نی، دل‌ های سود و منفعت طلب را به آواز صبح تبدیل می‌ کند.

در این دوتایی شب، زمین پیمانی می‌ بافد با آسمان و در آغاز پیکرهای بی‌دست و پا به حرکت در می ‌آیند. تازه محبت‌ ها، دست سخن و دل را گرفته، به رقص می ‌پردازند و عشق دست در دست وحدت رویاها می‌ سازد. در کرانه‌ های شب، ستارگان با زمزمه‌ تازه، عشق آغاز می کنند و امید را در میان نا امیدی می‌ سرایند.

از این پس هر چه می ‌بینید، از آن بگذرید. هر چه می ‌پوشید، با سرزمینی دیگر عاشقی ببافید. در زیبایی شب، آرام باشید و در آرامش بنشینید. حضورتان در تاریکی‌ ها، چراغی از تمام رهایی ‌هاست.

شب یلدا، شبی است که با طلوع آن، نوری نازل می‌ شود به دل‌ ها و انسان‌ ها، نوری که شادی و امید را با خود به ارمغان می ‌آورد. در این شب باستانی، همیشه تمامی خاطرات خوب و زیبای زندگی در ذهن می‌ گذرد و کاستی ‌ها و اتفاقات ناخوشایند به یغما می ‌رود.

چند متن تبریک شب یلدا

خرید جعبه پذیرایی چوبی چهار درب و دستمال کد B143

خوراکی های خوشمزه شب یلدا‌

خوراکی های شب یلدا، قسمت خوشمزه این شب به یاد ماندنی است که در ادامه بهترین خوراکی و غذای شب یلدا را برای شما بیان می کنیم. رسم و رسوم هر شهر برای تزیین سفره شب یلدا متفاوت است. اما هندوانه خوراکی رایجی است که در این شب یادآور حرارت و گرمای تابستان بوده و نماد خورشید می باشد و در همه خانه ها در این شب روی سفره با تزیین خاصی قرار می گیرد.

چه تنقلاتی در پک شب یلدا قرار دهیم؟ از جمله تنقلاتی که در شب یلدا مصرف می شود، می توان به انواع تخمه، مغز بادام، گردو، فندق، پسته و میوه های خشک مانند انجیر، برگه هلو، مویز و کشمش، نقل، سنجد، گندمک، شاهدانه، برنجک و نخود برشته اشاره کرد.

برای تزیین پک شب یلدا بهتر است از ظروف خاص چوبی یا فیروزه ای استفاده کرد همچنین می توان از میوه های پاییزی مانند خرمالو و  انار در کنار تنقلات برای زیبایی به سفره و پک شب یلدا استفاده نمود. از غذاهای خوشمزه ای که در این شب تهیه می شود می توان به مرغ ناردونی، کوفته انار و پسته، دلمه کدو حلوایی، انار پلو شیرازی و دلمه کلم اناری اشاره کرد.

متن تبریک شب یلدا

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

نتیجه گیری

ما در این مقاله چند نمونه از متن تبریک شب یلدا را برای شما بیان کرده و درباره انواع تنقلات و خوراکی های شب یلدا کمی صحبت کردیم و بیان نمودیم یکی از متداول ترین پیامک تبریک شب یلدا، متن شب یلدا مبارک است.

5/5 - (3 امتیاز)

15 Comments

  1. سلام و خسته نباشید جعبه چوبی ترنج موجوده؟ چطور میتونم عکس های بیشتری ازش ببینم؟
  2. سلام از جعبه پذیرایی درب دار نمونهبدون جا دستمالش رو هم دارید؟ فقط قسمت پذیراییش باشه؟
  3. سلام وقت بخیر... ست جا دستمال و آشغالی هم دارید؟ اگر دارید ممنون میشم راهنماییک کنید چطور میتونم ببینم و سفارش بدم؟
  4. سلام. میخاستم بدونم جعبه پذیرایی ترنج جنسش از چیه؟ در معرض رطوبت چوبش بلند که نمیشه؟
  5. سلام چطور میتونم جعبه چوبی چهر درب با دستمال و سفارش بدم؟ و یه سوال دیگه اینکه این جعبه رنگ دیگ ای هم داره؟
  6. هدایایی که برای شب یلدا معرفی کردید جالب و دوست داشتنی بودند ولی کاش تعدا بیشتری بود اینجوری حق انتخاب بیشتری داشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه