جعبه پذیرایی چوبی اصفهان

جعبه پذیرایی چوبی اصفهان

امروزه ظروف پذیرایی در انواع طرح و رنگ های مختلف مطابق با هر نوع سلیقه ای در بازار موجود شده است. اما با این حال همچنان جعبه پذیرایی چوبی اصفهان جزوه اولین انتخاب های خریداران است.

اکثر افراد علاقه دارند که میز پذیرایی خود را با ظروف چوبی و خرید جعبه های پذیرایی تزئین کنند. استفاده تنها هم از جعبه پذیرایی چوبی اصفهان خود جلوه زیبایی به میز پذیرایی شما می دهد. چرا که این محصول در طرح ، رنگ و نقش های مختلفی عرضه می شود و می توانید با هر نوع دکوراسیونی که دارید از آن استفاده کنید. از جمله ویژگی های جعبه پذیرایی چوبی اصفهان این است که می تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه ای باشد.

تا اینجا ممکن است تصور کنید که جعبه پذیرایی چوبی اصفهان صرفا جنبه تزئینی در منزل را دارد؛ اما اگر بهتر به این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که استفاده از جعبه چوبی اصفهان چقدر در محیط  یک منزل ضروری است؛ زیرا که شما می توانید در جعبه پذیرایی اصفهان انواع خشکبار مانند: شکلات، آجیل، چای، نسکافه، دمنوش، نبات و بسیاری دیگر را نگه داری کنید.

جعبه چوبی اصفهان

چرا باید از جعبه چوبی برای پذیرایی استفاده کرد

استفاده از جعبه چوبی یا حتی ظروف چوبی فواید بسیار زیادی دارد. از جمله موارد آن می توان به این موضوع اشاره کرد که:

  • میکروب ها و باکتری ها تمایل ندارند که بر روی جعبه چوبی اصفهان یا ظروف چوبی اصفهان رشد کنند چرا که این محصولات عاری از مواد شیمیایی بوده و خاصیت میکروب کشی و باکتری زدایی دارند. برخلاف ظروف فلزی و پلاستیکی که محل مناسبی برای رشد انواع باکتری ها و میکروب ها هستند.
  • با رعایت یک سری نکات درباره نگهداری ظروف چوبی مانند جعبه پذیرایی چوبی اصفهان، شما می توانید تا مدت های طولانی از آن استفاده کنید؛ چرا که محصولات چوبی نسبت به بقیه ی محصولات  فلزی، شیشه ای و حتی چینی از دوام بالاتری برخوردار هستند و احتمال شکستگی، لب پر شدن یا آسیب دیدگی در آن ها  کمتر است.
  • همانطور که گفته شد از جعبه پذیرایی چوبی اصفهان می توانید برای نگه داری خشکبار استفاده کنید اما موضوعی که باید از آن اطمینان داشته باشید این است؛ ظروف چوبی مثل باکس پذیرایی اصفهان به اسید های موجود در غذا واکنش نشان نمی دهند بنابراین مواد شیمیایی را برخلاف ظروف فلزی و پلاستیکی به خوراکی ها منتفل نمی کند. در این صورت مواد غذایی در این ظروف دیرتر از ظروف پلاستیکی و فلزی خراب می شود.
  • و نکته اخر، محصولات چوبی تجدید پذیر بوده و به محیط زیست آسیب حداقلی وارد می کند.

انواع جعبه پذیرایی چوبی اصفهان

با توجه به موارد گفته شده در مورد ویژگی های خاص جعبه پذیرایی چوبی اصفهان و همینطور توانایی نگه داری محصولات مختلف، شما می توانید از انواع مختلف جعبه پذیرایی اصفهان در محیط های متنوعی مانند منزل، دفتر یا محیط کار استفاده کنید یا حتی می توانید با خرید جعبه های پذیرایی به عنوان بهترین هدیه نوروزی یا هدیه شب یلدا  آن را به عزیزانتان تقدیم کنید. لازم به ذکر است که جعبه پذیرایی اصفهان از انواع مختلفی از چوب ها مانند چوب کاج، بامبو و گردو ساخته می شود، که هر کدام از این چوب ها ویژگی های خاص خود را دارند. شما می توانید در هنگام خرید جعبه های پذیرایی چوبی از هر نوع چوبی که مایل بودید انتخاب کنید. انواع جعبه های پذیرایی چوبی مانند:

جعبه چوبی

از لحاظ ظاهری اگر مایل هستید که محتویات درون جعبه پذیرای چوبی شما مشخص باشد استفاده از این جعبه چوبی گزینه مناسبی است؛ چراکه بر روی درب این جعبه ها برش هایی وجود دارد که می تواند درون جعبه را نمایان کند.

جعبه چوبی دمنوش

افراد زیادی مایل به خرید جعبه چوبی دمنوش هستند زیرا این جعبه پذیرایی چوبی اصفهان یکی از بهترین جعبه های پذیرایی چوبی است. در دو نوع چوبی و چوب و شیشه عرضه می شود. از لحاظ کاربردی هم به طور معمول، یا درب این جعبه ها از بالا باز شده یا از وسط به سمت دو طرف باز می شود. اگر زمانی قصد تهیه یک هدیه به مناسبت های مختلف را داشتید، خرید جعبه چوبی دمنوش می تواند بهترین هدیه روز زن، هدیه عید نوروزف هدیه یلدا  و سایر مناسبت ها باشد.

جعبه چوبی تی بگ

این جعبه چوبی اصفهان برای استفاده در دورهمی های منزل یا محل کار بسیار مناسب است. می توان تعداد زیادی چای در طعم های مختلف و همینطور نسکافه را در آن نگهداری کرد و در این صورت به هر نوع سلیقه ای در آن جمع احترام گذاشت.

اگر قصد خرید جعبه پذیرایی چوبی اصفهان یا محصولات چوبی دیگر از جمله جعبه یلدا را دارید پیشنهاد میکینم حتما به مجموعه یومارت سری بزنید. مجموعه یومارت با داشتن چندین سال تجربه طراحی و تولید محصولات چوبی از تنوع کاری بالایی برخورد می باشد. لازم به ذکر است که این مجموعه تمامی محصولات خود را به سراسر کشور و همینطور خارج از کشور ارسال می کند.

مجموعه یومارت توانایی تولید محصولات ارائه شده در تیراژ بالا را نیز دارد. اگر قصد خرید و سفارش از مجموعه یومارت را دارید می توانید با شماره تلفن های 09167115370 – 09368935260 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به اینستاگرام ما نیز مراجعه نمایید.

یا اگر قصد سفارش و خرید حضوری را دارید می توانید به آدرس : لرستان، خرم آباد، بلوار بهاستان، ابتدای خیابان ایستگاه رادیو (نسیم) ، روبروی خیابان نرگس مراجعه کنید.

انواع جعبه پذیرایی چوبی اصفهان

روش نگه داری درست از جعبه پذیرایی چوبی اصفهان

تقریبا هر آنچه که باید در مورد جعبه پذیرایی چوبی اصفهان گفته می شد را بیان کردیم. اما در اینجا نیاز است درباره روش نگه داری درست باکس پذیرایی اصفهان کمی صحبت کنیم. ظروف پذیرایی چوبی اصفهان دوام بالایی دارند اما به شرطی که از آن به درستی مراقبت شود. هر چه شما در نگه داری این جعبه پذیرایی چوبی کوشاتر باشید مدت زمان بیشتری می توانید از آن ها استفاده کنید.

اولین مسئله در مورد جعبه چوبی اصفهان شست و شوی آن است.

ظروف پذیرایی چوبی اصفهان حتما باید بعد از شست و شوی دستی بالافاصله خشک شوند و بعد از آبگیری در یک فضای باز قرار داده تا به مرور رطوبتشان از بین برود. در زمان شست و شوی این جعبه ها نباید از سیم و اسکاج های زمخت استفاده شود. بهتر است از اسفنج های نرم یا ابر به همراه مقدار کمی شوینده استفاده کنید. نکته مهم به هیچ عنوان از سفید کننده و وایتکس برای پاکیزگی جعبه پذیرایی چوبی اصفهان استفاده نکنید.

روغن کاری

مسئله دوم روغن کاری جعبه پذیرایی چوبی اصفهان است

برای جلوگیری از ترک خوردگی جعبه چوبی اصفهان و همینطور برای درخشش بیشتر این وسایل بهتر از ماهی یک یا دوبار تمام این جعبه چوبی اصفهان را با روغن مالش دهید. فرقی نمی کند از چه روغنی استفاده کنید، اگر روغن مخصوص چوب در دسترس ندارید از روغن مایع معمولی هم می توانید استفاده کنید. فقط یادتان باشد بعد از روغن مالی جعبه های چوبی، باید اجازه دهید تا مدتی بگذرد و روغن ها جذب چوب شود.

ضدعفونی کردن

موضوع بعدی ضد عفونی کردن جعبه پذیرایی چوبی اصفهان است

چون برای پاکیزگی جعبه های پذیرایی چوبی نمی توانید از شوینده های شیمیایی بیشتر استفاده کنید بهتر است  لیموترش و جوش شیرین را امتحان کنید. کمی جوش شیرین درون جعبه چوبی بریزید و با لیموترشی که از وسط دو نیم کرده اید تمام درون و بیرون آن را مالش دهید. بعد از اتمام کار 10 الی 15 دقیقه زمان دهید و با استفاده از آب خالی آن را بشوید. این روش هم بوی بد را از بین می برد و هم کاملا جعبه ی شما را ضد عفونی می کند.

از این روش می توانید برای تمامی ظروف پذیرایی چوبی اصفهان هم استفاده کنید.

 

هزینه خرید جعبه پذیرایی چوبی اصفهان

همانطور که می دانید تمامی محصولات چوبی مانند ظروف چوبی یا جعبه های پذیرایی چوبی به دلیل دوام بالا، کیفیت مطلوب و استفاده از چوب های مختلفی مانند کاج، بلوط و بامبو برای ساخت آن ها از قیمت بالاتری نسبت به محصولات سرامیکی ، فلزی و پلاستیکی برخوردار هستند. اما قیمت همین محصولات هم با توجه به نوع چوب به کار رفته در آن ها متفاوت است و شما می توانید بسته به توان مالی خود جعبه پذیرایی چوبی اصفهان خریداری کنید.

جعبه های پذیرایی چوبی اصفهان

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی از جعبه پذیرایی چوبی اصفهان و همینطور خرید جعبه های پذیرایی در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که گفته ایم می توانید جهت خرید و سفارش محصولات چوبی به فروشگاه یومارت مراجعه کنید و از دیدن محصولات جذاب و باکیفیت این مجموعه لذت ببرید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه