چند ایده برای هدیه روز مادر

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

بهترین هدیه روز مادر چیست؟ هدیه ی روز مادر چی بخرم؟ چه هدیه برای روز مادر خوب است؟ این ها سوالاتی هستند که یک ماه مانده به روز مادر ذهن خیلی از آقایان و فرزندان را به خود مشغول می کند. انتخاب هدیه روز مادر گرچه کار حساسی است و به علاقه و سلیقه مادر یا همسرتان بستگی دارد؛ اما چیزی که مهم است این است که ما دلمان می خواهد یک هدیه جذاب برای روز مادر بخریم که برایش خاص و هیجان انگیز باشد. اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید و دنبال خاص ترین هدیه روز مادر هستید این راهنمای خرید را تا انتها دنبال کنید. ما  برای شما چند ایده برای هدیه روز مادر داریم که می تواند به شما کمک کند تا بهترین هدیه روز مادر را انتخاب کنید.

هدیه روز زن

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

لزوما بهترین هدیه روز زن گران قیمت ترین هدیه نیست. گاهی بهترین هدیه روز مادر می تواند یک نقاشی کودکانه باشد که با عشق کشیده شده، گاهی خرید استند آرایشی و گاهی هم خرید جای عود و عودسوز یا حتی شال و روسری. یک هدیه جذاب برای روز مادر هدیه ای است که او را خوشحال کند. مادرتان ممکن است یک کادوی روز مادر ارزان مثل یک شاخه گل را به کادوهای گران و پر زرق و برق ترجیح دهد. اما هدیه روز مادر چی بگیریم؟

اگر علایق همسر یا مادرتان را می دانید خرید هدیه روز زن کار آسانی خواهد بود. اما اگر شناخت کافی نسبت به علایق همسر یا مادرتان ندارید و دنبال هدیه خاص روز مادر هستید می توانید به یکی از گزینه های زیر فکر کنید. در ادامه چند ایده برای هدیه روز مادر برایتان فراهم ساخته ایم که هدیه های جالب برای روز مادر هستند.

طلا و جواهرات بهترین هدیه روز مادر

زیورآلات و طلا و جواهرات همیشه یک هدیه روز مادر گرانبها به شمار می روند که هدیه گرفتنشان همیشه خانم ها را شاد می کند. البته با توجه به اینکه طلا و جواهرات گرانقیمت هستند معمولا اعضای خانواده به صورت گروهی آن را خریداری می کنند. از بین طلا و جواهرات، زنجیر و پلاک طلا نسبت به سایر موارد یک کادوی روز مادر ارزان قیمت و در عین حال بسیار با ارزش محسوب می شوند و بهترین هدیه روز مادر است. کسی که آن را هدیه میگیرد نیز از داشتنش خوشحال خواهد شد و خاص ترین هدیه روز مادر خواهد بود.

گوشی هوشمند

برای مادرتان هدیه روز مادر کاربردی بخرید که برایش مفید باشد. اگر مادرتان زیاد با تلفن صحبت می کند گوشی هوشمند جدید می تواند او را خوشحال کند. با خرید جعبه کادو و هدیه شیک می توانید همسر یا مادرتان را با گوشی هوشمند مورد علاقه اش غافلگیر کنید.

بهترین هدیه روز مادر

خرید جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

پک دمنوش پذیرایی

اگر دنبال یک کادوی روز مادر ارزان قیمت هستید یکی از بهترین گزینه ها، خرید جعبه چوبی دمنوش است. پک دمنوش یک هدیه خاص روز مادر است. می توانید آن را با انواع دمنوش های مورد علاقه مادرتان پر کنید. این می تواند یک هدیه روز مادر عالی برای همسر یا مادرتان باشد.

هدیه روز مادر

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B309

لوازم آشپزخانه و لوازم برقی

هدیه روز مادر چی بگیریم؟ یک پیشنهاد خوب برای هدیه به روز مادر،خرید انواع لوازم آشپزخانه و لوازم برقی است. لوازم برقی یک هدیه خاص روز مادر است. اگر از خود می پرسید که هدیه ی روز مادر چی بخرم اما هنوز به نتیجه ای نرسیده اید ما به شما لوازم برقی را پیشنهاد می کنیم. لوازم برقی، هدیه ی روز مادر کاربردی هستند و اکثر خانم ها آنها را دوست دارند. البته بعضی خانم ها ترجیح می دهند که برای هدیه روز مادر به جای لوازم آشپزخانه و لوازم برقی، هدیه عاشقانه تر و شخصی تری کادو بگیرند.

بهترین هدیه روز مادر

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B308

 

جعبه پذیرایی پر از شکلات

باکس پذیرایی شکلات یا انواع تنقلات نیز از هدیه های جالب برای روز مادر است. یک جعبه پر از گل و شکلات می تواند پیشنهاد هدیه روز مادر رمانتیک و عاشقانه ای برای خانم ها باشد. خرید جعبه های چوبی بهترین هدیه روز زن است. یک هدیه روز زن رمانتیک و دوست داشتنی که هر خانمی را هیجان زده می کند.

لوازم پذیرایی چوبی بهترین هدیه روز مادر

هدیه روز مادر چی بگیریم؟ اگر به دنبال خاص ترین هدیه روز مادر هستید لزومی ندارد که حتما سراغ تجملات بروید. یکی از هدیه های جالب برای روز مادر انواع باکس های پذیرایی هستند. خرید جعبه های پذیرایی یا خرید لوازم پذیرایی چوبی می تواند هدیه متفاوت و جذابی برای روز مادر باشد. جعبه های پذیرایی پیشنهاد هدیه روز مادر بسیار کاربردی برای خانم ها می باشند. از کاربردهای جعبه پذیرایی این است که شما می توانید به هر تعداد که بخواهید انواع میوه های خشک، تنقلات، آجیل و … را در آن پر کنید و از مهمانان خود پذیرایی کنید.

شال و روسری

هدیه ی روز مادر چی بخرم؟ یکی از خاص ترین هدیه روز مادر، انواع شال و روسری هستند که از قدیم الایام در کشورهای مختلف مردان برای نشان دادن عشق و محبت خود به عنوان هدیه روز مادر به همسانشان به آنها شال گردن، دستمال گردن، شال و روسری و حتی پارچه هدیه می دادند. هدیه دادن پارچه از هر نوعی که باشد یک پیشنهاد هدیه روز مادر عالی برای شما می باشد و در عین حال کادو روز مادر ارزان قیمت است و یک هدیه جذاب برای روز مادر محسوب می شود.

دمپایی و کفش

اگر دنبال کادو روز مادر ارزان قیمت هستید و نمی دانید چه هدیه برای روز مادر خوب است، دمپایی و کفش انتخاب ایده آلی برای هدیه به روز مادر می باشد. اگر مادرتان اهل پیاده روی یا ورزش است خرید کفش می تواند او را خوشحال کند. گرچه کادو روز مادر ارزان قیمتی است اما یکی از مهمترین کادوهای روز مادر است. می توانید انواع دمپایی های طبی، کفش ورزشی، کفش مجلسی و … را در یک جعبه کادویی شیک گذاشته و بعنوان هدیه به روز مادر به عزیزانتان هدیه دهید.

کادو روز مادر ارزان

هدیه روز مادر چی بخرم؟

بهترین هدیه روز مادر تنها لوازم خانه و آشپزخانه نیست. کمی خلاقیت به خرج دهید. روز مادر و روز زن مختص زنان است. همانطور که در جشن تولدهایتان دوست دارید کادوهایی به شما بدهند که دوست داشته باشید در روز مادر نیز به مادران و همسران خود کادوهایی بدهید که موقع باز کردنشان از آن لذت ببرند. ساعت دیواری، لوازم منزل، یا حتی بشقاب و لیوان گرچه برای منزل کاربردی هستند اما بهتر است هدیه ای به او بدهید که مختص خودش باشد.

و توصیه آخر اینکه اگر از خود میپرسید هدیه روز مادر چی بخرم و قصد دارید هم برای مادرتان و هم برای همسرتان کادو بخرید کادوهای یکسان و یک شکل خریداری نکنید. گرچه ممکن است به روی خودشان نیاورند اما قطعا دوست دارند در این روز هدیه ای خاص بگیرند که فقط خودشان داشته باشند. به عنوان مثال، اگر برای همسر و مادرتان هر دو روسری های یک شکل خریداری کنید مطمئنا دوست ندارند در یک مهمانی روسری مشابهی پوشیده باشند.

چند پیشنهاد برای هدیه روز مادر

در ادامه چند ایده برای هدیه روز مادر را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند به شما در پاسخگویی به این سوال که چه هدیه برای روز مادر خوب است کمک کند.

  • عطر و ادکلن
  • بلوز دامن
  • لوازم پزشکی مثل دستگاه فشار، دستگاه کنترل قند خون و …
  • یک جعبه چوبی پر از اجیل
  • کیف و کفش چرم
  • ماساژور خانگی
  • ست اداری رومیزی
  • جعبه جواهرات
  • یک باکس پر از گل
  • ساعت دیواری
  • لباس و مانتو
  • حیوان خانگی
  • قلم نوری قرآن
  • گلدان گل طبیعی
  • لوازم تزئینی مثل شانه، گیره و …
  • خرید ست اداری رومیزی
  • جعبه یلدا
  • خرید هفت سین چوبی

فروشگاه آنلاین یومارت علاوه بر هدایای روز مادر به مناسبت شب یلدا پک یلدا نفیس را نیز به عنوان هدیه شب یلدا به شما عزیزان عرضه می کند.

Rate this post

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه