بهترین هدیه نوروزی

بهترین هدیه نوروزی

کم کم صدای پای عمو نوروز از دور دست ها به گوش میرسد و خبر از هدایای جذاب نوروزی میدهد. بهترین هدیه نوروزی از نظر هر کسی متفاوت است. بهترین هدیه نوروزی برای زمین آمدن فصل بهار است. چرا که همزمان با شروع فصل بهار، وجود شکوفه های رنگارنگ بهاری به همراه باران های زیبا و بوی خوش بهار نارنج برای زمین و مردم به عنوان بهترین هدیه نوروزی محسوب می شود. این یک سنت بسیار دیرینه وکهن در میان ما ایرانیان است که با آمدن فصل بهار و انجام یک سری آداب و رسوم قبل از سال تحویل ابتدای این فصل را جشن بگیریم. آدابی مانند خانه تکانی، خرید شرینی و آجیلات،چیدن سفره هفت سین و از همه مهمتر خرید هدایا برای نزیدکان خود از جمله کارهایی است که قبل از عید نوروز باید انجام داده شود. هدیه دادن علاوه بر اینکه در خانه و در میان اعضای خانواده صورت میگیرد، بین همکاران ، در محل کار افراد نیز اتفاق می افتد. هدیه دادن به کارمندان یکی از روش های قدردانی از زحمات و تلاش های یک ساله آنان است که میتوان آن را بهترین هدیه نوروزی از طرف کارفرماها دانست.

فراموش نکنیم ما هر سال در عید نوروز بهترین هدیه ها را به هم عیدی میدهیم تا به یکدیگر بگوییم که چقدر برای هم مهمیم و چقدر از این که یک سال دیگر گذشت و در سال جدید باز هم در کنار هم هستیم خوشحال و سپاس گذاریم.

بهترین هدیه نوروزی برای خانواده و دوستان

در ایام عید معمولا برای آسانتر شدن کارها از کارت هدیه یا پول نقد به عنوان عیدی یا هدیه برای نوروز استفاده می کنند. اما خرید هدیه نوروزی برای خانواده یا افرادی که دوستشان داریم باعث می شود بعد از هربار دیدن یا استفاده از آن هدیه به یاد ما بیافتند. در ادامه با ما همراه باشید با تعدادی پیشنهاد هدیه نوروزی برای عید.

هدیه برای نوروز

عطر های مردانه و زنانه

گفته شده که عطر و بوها باعث تجدید خاطرات می شوند و چه خاطره ای زیباتر از خاطره ی عید نوروز به همراه یک عیدی خاطره انگیز.

خرید هدیه نوروزی

 انواع لباس

بسته به سلیقه ی هر فردی در خانواده شما می توانید به آن ها لباس کادو بدهید. مانند انواع شومیز های مجلسی، شال و روسری، ست لباس خانگی برای خانم ها و آقایان.

بهترین هدیه نوروزی

ست چرم برای آقایان

پک هایی که شامل کیف پول، کمربند، جاسوئیچی و جا کارتی باشد. این یکی از پیشنهاد های عالی به عنوان بهترین هدیه نوروزی برای آقایان به حساب می آید.

بهترین هدیه نوروزی

خرید ست اداری رومیزی

ست اداری مدیریتی

این محصول با داشتن فضای کافی برای نظم و ساماندهی میز کار وسیله ای بسیار کاربردی است و میتوان به عنوان یک هدیه خاص از آن نام برد. شما میتوانید برای تهیه این محصول و محصولات مشابه به فروشگاه اینترنتی یومارت مراجعه کنید. در این فروشگاه طرح های متنوع در رنگ های جذابی را میتوانید مشاهده کنید.

خرید پک نوروز

نیم ست های نقره یا استیل

اکثر خانم ها علاقه ی زیادی به استفاده از زیور آلات دارند. خرید نیم ست های نقره یا استیل میتواند جزء گزینه های هدیه های نوروزی محسوب شود.

پکیج هدیه نوروزی

خرید ماگ

ماگ ها طرح ها و مدل های مختلفی دارند با خرید آن میتوانید یک عیدی متفاوت را به دیگران هدیه کنید.

ست هدیه نوروزی

خرید ست استند لوازم ارایش چوبی کد S208

خرید استند آرایشی

یکی از مشکلات اساسی خانم ها در کشوهای میز آرایشی نظم دادن به لوازم ارایشی است. استند آرایشی با دارا بودن چند کشو و فضای مناسب میتواند به راحتی میز آرایشی هر بانوی زیبایی را نظم دهد. خرید استند آرایشی برای یک خانم میتواند به عنوان بهترین هدیه نوروزی در عید باشد. البته شما میتوانید تنوع طرح و رنگ های استندهای آرایشی را در فروشگاه اینترنتی یومارت مشاهده کنید.

هدیه عید نوروز برای همسر

تخته بازی

تخته بازی برای آقایانی که علاقه مند به بازی های فکری با دوستان خود هستند میتواند یک هدیه ویژه برای عید نوروز  باشد.

هدیه ویژه نوروز

کتاب

حتما شنیده اید که افرادی با خواندن یک کتاب مسیر زندگی خود را پیدا کرده اند. یک کتاب خوب مطابق با سیلقه افراد میتواند بهترین هدیه برای نوروز به افرادی باشد که قصد تغییر در زندگی خود را دارند.

هدیه های نوروزی

انواع گل

انواع گل هایی با خاصیت های مختلف میتواند یک پیشنهاد ویژه به عنوان هدیه نوروزی باشد. به عنوان مثال : گل گندومی( دور کننده انرژی منفی) سانسوریا( تصفیه کننده هوا) پتوس( دافع انرژی منفی) شاه پسند( دفع چشم زخم) گل اشک( جذب فراوانی ) و موارد بسیاری دیگر.

هدیه عید نوروز برای عروس

خرید باکس گل چوبی b162

اگر طرفدار باکس گل هستید میتوانید به عنوان هدیه از باکس گل های شیشه ای  یا باکس گل چوبی استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی یومارت تعداد قابل توجهی از این نوع باکس ها را در سایت خود دارد و شما میتوانید با مراجعه به این سایت مطابق با نظر و سلیقه خود هر کدام را که مایل بودید به عنوان هدیه نوروزی انتخاب کنید.

هدیه عید نوروز

اسباب بازی برای کودکان

دادن پول به عنوان هدیه به کودکان شاید برای لحظه ای آنان را خوشحال کند اما خرید یک اسباب بازی هر زمانی که با آن بازی میکنند آنان را خوشحال کرده و از همه مهمتر مهربانی و یاد شما را به خطر آنان می اندازد.

جعبه چوبی دمنوش

خرید جعبه پذیرایی چوبی آیدا کد B208

خرید جعبه چوبی دمنوش

ممکن است افرادی را در خانواده داشته باشید که علاقه خاصی به انواع دمنوش ها داشته باشند خرید جعبه چوبی دمنوش یک هدیه بی نظیر برای این افراد است. چرا که از این جعبه های زیبا هم برای دمنوش ها میتوان استفاده کرد هم انواع نوشیدنی های دیگر مانند قهوه و نسکافه. اگر مایل به خرید جعه های چوبی پذیرایی هستید میتوانید از گزینه های دیگری هم برای هدیه نوروزی استفاده کنید؛ مانند:

ست پذیرایی چوبی

خرید ست پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

  • ست پذیرایی چوبی : این ست پذیرایی شامل یک جعبه پذیرایی، جعبه قاشق، جعبه دستمال کاغذی، سطل زباله و در اخر هم 6 زیرلیوانی به همراه استند وجود دارد.

جعبه پذیرایی چوبی زمرد

خرید جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

  • جعبه پذیرایی چوبی زمرد: این محصول هم از جنس ام دی اف دو رو بوده و دارای 5 محفظه جهت قراردادن انواع آجیل و خشکبار، دمنوش و انواع شکلات می باشد. این محصولات و تعدادی دیگر را میتوانید در سایت فروشگاه اینترنتی یومارت مشاهده کرده و ثبت سفارش کنید.

.هدیه عید نوروز برای همسر

کیف

خرید یک کوله پشتی ، کیف مهمانی، کیف لب تاپ، کیف پول یا حتی ساک ورزشی هر کدام از آن ها بسته به سلیقه افراد میتواند یک هدیه مناسب برای عیدی به خانواده باشد.

پیشنهاد هدیه نوروزی

کفش

انواع کتونی ، کفش مجلسی، کالج، کفش های طبی از جمله هدیه های مناسب برای عید نوروز بشمار میروند.

خرید جعبه کادو و هدیه

خرید جعبه هدیه ولنتاین کد B186

خرید جعبه کادو و هدیه

اگر هدیه ای خاص و ارزشمند برای عید نوروز تهیه کرده اید حتما باید به دنبال یک بسته بندی شکیل و زیبا هم برای آن باشید. بسته بندی های زیبایی مانند جعبه هدیه چوبی از محصولات فروشگاه یومارت. که با طراحی زیبا و اندازه ای مناسب میتواند یک بسته بندی خاص برای هدیه شما باشد. فروشگاه اینترنتی یومارت با داشتن تعدادی جعبه های کادو وهدیه در طرح و رنگ های متنوع میتواند به راحتی در حل این مسئله به شما کمک کند. میتوانید با مراجعه به سایت یومارت از جعبه های کادو وهدیه دیدن کنید.

جعبه هدیه نفیس

خرید جعبه هدیه نفیس

جعبه هدیه نفیس

معمولا هدایای خاص را برای افراد خاص در نظر میگیرند. هر چقدر هدیه ارزشمند تر باشد نیاز به یک جعبه ی زیباتر دارد. جعبه هدیه نفیس از چوب ام دی اف مرغوب همراه با طراحی متفاوت و رنگی زیبا تولید شده است. برای جزئیات بیشتر در مورد این محصول و نحوه سفارش آن به سایت فروشگاه اینترنتی یومارت مراجعه کنید تا بهترین بسته بندی را برای بهترین هدیه نوروزی خود داشته باشید.

فروشگاه آنلاین یومارت علاوه بر هدایای نوروزی به مناسبت شب یلدا نیز جعبه یلدا و پک یلدایی نفیس را به عنوان هدیه شب یلدا به شما عزیزان عرضه می کند.

جمع بندی

در این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات و پیشنهادات مفید برای بهترین هدیه نوروزی در اختیارتان قرار دهیم. محصولات متنوع و جذاب، مناسب با هر سلیقه ای را میتوانید در فروشگاه اینترنتی یومارت مشاهده کنید. این فروشگاه با دارا بودن هدایایی خاص به عنوان عیدی میتواند نوروزی به یادماندنی را برای شما و اطرافیانتان رغم بزند.

 

 

 

 

 

 

Rate this post

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه