جعبه پذیرایی چوبی مشهد

جعبه پذیرایی چوبی مشهد

مطمئنا برای شما هم پیش آمده است که همواره به دنبال یک جعبه پذیرایی زیبا و بی نقص برای مهمانی هایتان باشید. جعبه پذیرایی چوبی مشهد یکی از گزینه هایی است که حتما باید آن را انتخاب کنید. استفاده از جعبه پذیرایی چوبی مشهد در طرح و ابعاد مختلف می تواند میز پذیرایی شما را زیباتر از قبل کند.

لازم است بدانید که می توان از جعبه پذیرایی چوبی مشهد به عنوان یک هدیه برای مهمانی ها و مناسبت ها نیز استفاده کرد؛ مناسبت هایی مانند تولد، سالگرد ازدواج، هدیه شغل جدید و مواردی از این قبیل مناسبت ها. استفاده از جعبه چوبی مشهد به عنوان بهترین هدیه نوروزی برای عزیزانتان، میتواند یک خاطره دلنشین بسازد از زمان هایی که به خوشی در کنارهم سپری می کنید.

جعبه چوبی مشهد

چرا جعبه پذیرایی چوبی؟

هنگامی که شما میزبانی برای مهمانی های خود هستید نوع پذیرایی شما ارزش و احترام شما را به میهمانانتان نشان می دهد. معمولا ما بهترین ها در خانه های مان را برای میهمان هایمان کنار می گذاریم. بهترین مانند جعبه پذیرایی چوبی مشهد، این جعبه علاوه بر زیبایی ظاهری، کاربرد های متنوعی دارد. چرا که از جعبه چوبی مشهد میتوان برای نگه داری انواع چای، تی بگ، نسکافه، آجیلات، میوه های خشک و دمنوش ها استفاده کرد.

ویژگی های جعبه چوبی پذیرایی مشهد

جعبه های پذیرایی انواع مختلفی دارند. جعبه هایی از جنس فلزی، شیشه ای اما بهترین نوع جعبه پذیرایی نوع چوبی آن است. یکی از موارد مهم در استفاده از جعبه چوبی مشهد محکم بودن این نوع از جعبه پذیرایی است. این جعبه پذیرایی از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه های خارجی برخوردار است و از همه مهمتر استفاده از جعبه پذیرایی چوبی مشهد برخلاف جعبه و ظروف پلاستیکی و فلزی از رشد انواع باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کند.

همین امر سبب می شود که مواد درون جعبه چوبی مشهد مدت زمان بیشتری سالم و تازه بماند و دیرتر خراب شود.

از دیگر ویژگی های جعبه پذیرایی چوبی مشهد نوع چوب بکاررفته در آن است. از چوب های استفاده شده در جعبه های پذیرایی چوبی در مشهد میتوان به انواع چوب کاج، بامبو و گردو اشاره کرد. البته لازم به ذکر است که هر کدام از این چوب ها ویژگی های خاص خود را داشته و شما می توانید در هنگام خرید جعبه پذیرایی چوبی در مشهد از هر نوع چوبی که مایل بودید جعبه های چوبی را انتخاب کنید.

جعبه های پذیرایی چوبی در مشهد

انواع جعبه های پذیرایی چوبی در مشهد

بسته به سلیقه هر فردی می توانید در زمان خرید جعبه پذیرایی چوبی در مشهد، جعبه پذیرایی مورد نظر خود را با ویژگی هایی که مد نظر دارید انتخاب کنید. در ادامه تعدادی از بهترین جعبه های پذیرایی چوبی را بررسی می کنیم.

جعبه چوبی

همانطور که گفته شد بهترین نوع جعبه پذیرایی، جعبه چوبی است، چرا که این جعبه جدا از زیبایی و داشتن طرح های متنوع، مواد غذایی را نسبت به جعبه های فلزی و پلاستیکی مدت زمان بیشتری تازه و سالم نگه می دارد.

جعبه کادو و هدیه

زمانی که شما یک هدیه گران بها را برای عزیزانتان خریداری میکنید، با تهیه آن هدیه تنها 50 درصد کار را انجام داده اید 50 درصد دیگر خرید جعبه کادو و هدیه است. خرید جعبه کادو و هدیه به جای کاغذ و پاکت کادو، هدیه شمارا زیباتر از قبل نمایش می دهد و برای کسانی که می خواهید به آن ها هدیه بدهید ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

جعبه چوبی دمنوش

یکی از پر طرفدار ترین محصولات جعبه پذیرایی چوبی مشهد، جعبه چوبی دمنوش است. از این محصول می توان هم به عنوان جعبه چوبی دمنوش استفاده کرد و هم برای نگه داری محصولاتی مانند شکلات، نسکافه، پاستیل و مواردی مشابه مناسب است.

ممکن است مایل باشید برای همکارانتان یک هدیه نوروزی اداری  یا هدیه شب یلدا تهیه کنید که در این صورت  خرید جعبه چوبی دمنوش می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

اگر قصد خرید جعبه پذیرایی چوبی مشهد یا محصولات چوبی دیگر از جمله جعبه یلدا را دارید پیشنهاد میکینم حتما به مجموعه یومارت سری بزنید. مجموعه یومارت با داشتن چندین سال تجربه طراحی و تولید محصولات چوبی از تنوع کاری بالایی برخورد می باشد. لازم به ذکر است که این مجموعه تمامی محصولات خود را به سراسر کشور و همینطور خارج از کشور ارسال می کند.

مجموعه یومارت توانایی تولید محصولات ارائه شده در تیراژ بالا را نیز دارد. اگر قصد خرید و سفارش از مجموعه یومارت را دارید می توانید با شماره تلفن های 09167115370 – 09368935260 تماس حاصل فرمایید.

یا اگر قصد سفارش و خرید حضوری را دارید می توانید به آدرس : لرستان، خرم آباد، بلوار بهاستان، ابتدای خیابان ایستگاه رادیو (نسیم) ، روبروی خیابان نرگس مراجعه کنید.

خرید جعبه پذیرایی چوبی در مشهد

مراقبت و نگه داری از جعبه پذیرایی چوبی مشهد

بسیاری از جعبه های پذیرایی چوبی در مشهد شستشوی سریع با مواد شوینده به همراه آب را تحمل می کنند اما نکته ای که دراین میان باید به آن توجه داشت این است که بعد از شستشوی آن ها بهتر است که بلافاصله خشک شوند یا در جایی باز گذاشته تا به مرور زمان از رطوبت آن ها کاسته شود.

جعبه های پذیرایی چوبی در مشهد برخلاف جعیه های پذیرایی دیگر کمتر دچار آسیب و صدمه می شوند. البته برای اینکه آسیب هایی مانند ترک خوردن چوب یا کدر شدن اتفاق نیافتد، بهتر است که حداکثر ماهی یک بار با استفاده از روغن مخصوص چوب یا روغن مایع معمولی تمام سطح جعبه پذیرایی چوبی مشهد را با روغن مالش دهید. این کار هم از ترک خوردگی چوب جلوگیری می کند هم باعث درخشان تر شدن محصول می شود.

اگر قصد ضد عفونی کردن جعبه پذیرایی چوبی مشهد را دارید و نمی خواهید از مواد شویند شیمیایی استفاده کنید، می توانید از کمی جوش شیرین و آب لیمو برای ضدعفونی کردن آن ها استفاده کنید.

جعبه های پذیرایی چوبی مشهد

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات کاملی از جعبه پذیرایی چوبی مشهد و همینطور خرید جعبه های پذیرایی در اختیارتان قرار دهیم. همانطور که گفته ایم می توانید جهت خرید و سفارش محصولات چوبی به فروشگاه یومارت مراجعه کنید و از دیدن محصولات جذاب و باکیفیت این مجموعه لذت ببرید.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه