لوح تقدیر چیست؟

لوح تقدیر چیست

لوح تقدیر چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعاتی کاربردی و مفید در مورد ویژگی های بهترین لوح تقدیر، به طور کامل به این سوال پاسخ دهیم. همچنین تصمیم داریم تا موضوعاتی مانند تفاوت لوح تقدیر و تندیس، کاربرد لوح تقدیر، ویژگی های متن لوح تقدیر و غیره را نیز بیان و بررسی کنیم.

بی شک زمانی که تصمیم به اهدای لوح تقدیر می گیرید، سوال های مختلفی ذهن شما را درگیر می کنند. سوال هایی مانند لوح تقدیر و تشکر چیست؟ متن لوح تقدیر چیست؟ مقرون به صرفه‌ترین لوح تقدیر کدام است؟ بنابراین در صورتی که به عنوان برگزارکننده مسابقات ورزشی، جشنواره آموزشی، برنامه تقدیر و تشکر از کارمندان یا هر مراسم قدردانی دیگری قصد اهدای لوح تقدیر دارید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید که در سایت یومارت علاوه بر لوح تقدیر هدایای اداری متنوعی ارائه می شود که می توانید در کنار لوح تقدیر به کارمندانتان هدیه دهید. به عنوان مثال اگر تصمیم دارید به مناسبت شب یلدا به کارمندانتان هدیه بدهید میتوانید از پک یلدا سازمانی به عنوان هدیه شب یلدا استفاده کنید.

لوح تقدیر و تشکر چیست؟

در پاسخ به سوال لوح تقدیر چیست؟ می توانیم به طور کلی و مختصر بگوییم که لوح تقدیر یک لوح حاوی متنی زیبا برای تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش افراد است. لوح تقدیر و سپاس معمولا بعد از پایان مسابقات ورزشی، امتحانات مدارس و دانشگاه ها یا در برخی مراسمی که در سازمان ها و نهادها گرفته می شود به افراد برتر و شایسته ی تقدیر اهدا می شود.

انواع لوح تقدیر با جنس ها و مدل های مختلفی موجود است و شما می توانید با توجه به هدف خود از اهدای لوح و در نظر گرفتن سن و سلیقه افرادی که می خواهید از آن ها تشکر کنید، مناسب ترین لوح تقدیر را تهیه کنید. لوح تقدیر می تواند یکی از گزینه های فهرست بهترین هدیه اداری و از مناسب ترین انتخاب ها به عنوان هدایای سازمانی باشد.

لوح تقدیر و تشکر چیست؟

انواع لوح تقدیر

همان طور که اشاره شد لوح تقدیر در مدل های مختلف و با جنس های مختلفی طراحی و ساخته می شود. انواع لوح تقدیر با توجه به ویژگی هایی که دارند برای هدف و کاربرد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت آن ها نیز با هم متفاوت است. به همین دلیل پیش از سفارش ساخت لوح تقدیر بهتر است اطلاعاتی در مورد انواع روکش لوح تقدیر به دست آورید تا بتوانید به درستی تشخیص دهید، مقرون به صرفه‌ترین لوح تقدیر کدام است؟

برخی از کاربردی ترین لوح های تقدیر که معمولا برای اهداف مختلفی مانند هدایای مدیریتی اهدا می شوند، شامل لوح تقدیر جعبه ای، لوح تقدیر کتابی، لوح تقدیر چوبی و غیره می شوند.

انواع لوح تقدیر

خرید لوح تقدیر

لوح تقدیرها در انواع مختلف و با طرح ‌ها و مواد متنوعی تهیه می ‌شوند. در زیر برخی از لوح  تقدیرهای رایج در بازار را معرفی می کنیم:

لوح تقدیر چوبی

لوح‌ تقدیر ساخته شده از چوب یکی از رایج ‌ترین و محبوب‌ ترین انواع لوح تقدیر می باشد. طبیعی بودن و زیبایی چوب باعث می ‌شود که این نوع لوح تقدیر دارای جاذبه و ارزش بیشتری باشد. با خرید لوح تقدیر چوبی متن مورد نظر شما بر روی آن چاپ می شود. از مزایای این مدل لوح تقدیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طبیعی بودن و گرمای چوب: لوح تقدیر چوبی به دلیل نمایان کردن طبیعی بودن چوب، جذابیت خاصی دارد. چوب یک ماده زنده و طبیعی است که با نقش ها و تراش‌ های خود، ظاهری دوست ‌داشتنی و ارزشمند به لوح تقدیر می ‌دهد.
  • انعطاف ‌پذیری در طراحی: چوب به دلیل قابلیت انعطاف و قابلیت کاربرد در انواع شکل ‌ها و طرح ‌ها، به راحتی قابلیت ساخت لوح ‌های تقدیر با طراحی ‌های مختلف را دارا است و این امکان را به شما می ‌دهد تا لوح تقدیری را با دقت به ذوق و سلیقه خود شخصی ‌سازی کنید.
  • دوام و مقاومت: چوب یک ماده مقاوم و با دوام است، به شرطی که به درستی مراقبت و نگهداری شود. لوح تقدیر چوبی با در نظر گرفتن نکات نگهداری، می ‌تواند به عنوان یک یادگاری ماندگار و با ارزش برای مدت طولانی برای شما یا گیرنده بماند.

لوح تقدیر شیشه ‌ای

لوح تقدیر شیشه ای نیز بسیار زیبا و جذاب است. شفافیت و براقیت شیشه به این لوح تقدیر زیبایی خاصی می ‌بخشد و مناسب برای مواردی است که ظاهر شیک آن مورد نیاز است. بعد از سفارش و خرید این محصول متن مورد نظر شما بر روی لوح درج می شود. از مزیت های این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شفافیت و براقیت: لوح تقدیر شیشه ‌ای به دلیل شفافیت خود، توانایی نمایش طرح ‌ها و متن‌ ها را به نحوی منحصر به فرد دارد. بازتاب نور در شیشه، به آن یک درخشندگی و جذابیت ویژه می ‌بخشد.
  • جلوه مدرن: شیشه به عنوان یک ماده مدرن و لوکس شناخته می ‌شود. لوح تقدیر شیشه ‌ای، به عنوان یک جایزه یا افتخار ویژه، جلوه مدرنی را به برگزاری مناسبت ‌ها اضافه می ‌کند.
  • قابلیت شخصی ‌سازی: لوح تقدیر شیشه ‌ای قابلیت شخصی ‌سازی و طراحی به سبک و سلیقه خود شما را دارد. متن ‌ها، طرح‌ ها و حتی رنگ‌ ها را می‌ توان بر اساس نیازها و ترجیحات شخصی تغییر داد و این لوح را به یک یادگاری منحصر به فرد تبدیل کرد.

لوح تقدیر پلاستیکی

این نوع لوح تقدیر ساخته شده از مواد پلاستیکی است و برای بودجه‌ های محدودتر و یا برای استفاده در محیط ‌هایی که مقاومت بیشتری نیاز است، مناسب است. این لوح ‌ها معمولاً به صورت چاپ شده موجود هستند و به طور کلی ظاهر ساده ‌تری دارند. برخی از مزیت های لوح تقدیر پلاستیکی شامل موارد زیر است:

  • هزینه کمتر: قیمت لوح تقدیر پلاستیکی معمولاً کمتر از دیگر لوح های تقدیر می باشد. این نوع لوح تقدیر به خصوص برای بودجه‌ های محدودتر و یا در صورت نیاز به تعداد بیشتر، انتخاب مناسبی است.
  • سبک وزن: پلاستیک یک ماده سبک وزن است، بنابراین لوح تقدیر پلاستیکی نیز بسیار سبک و قابل حمل است.
  • مقاومت در برابر خراشیدگی: این مدل لوح تقدیر به دلیل مقاومت در برابر خراشیدگی، مناسب برای مواردی است که قابلیت پایداری و ماندگاری در برابر ضربه ‌ها و خط و خش مهم است.
  • شخصی ‌سازی آسان: پلاستیک قابلیت انعطاف و سازگاری با روش‌ های مختلف تولید را دارد. این به شما امکان می ‌دهد تا لوح تقدیر پلاستیکی را با چاپ متن، برجستگی ‌ها و طرح‌ های خاص شخصی ‌سازی کنید.
  • مقاومت در برابر عوامل زیستی: بسته به نوع پلاستیک استفاده شده، این مدل لوح تقدیر مقاومت خوبی در برابر عوامل زیستی مانند رطوبت دارد.

متن لوح تقدیر چیست؟

بعد از پاسخ به سوال لوح تقدیر چیست؟ لازم است تا اطلاعاتی نیز در مورد ویژگی های متن لوح تقدیر ارائه دهیم. متن لوح تقدیر با توجه به کاربرد لوح تقدیر می تواند تفاوت هایی داشته باشد؛ اما در حالت کلی گفته می شود که این متن باید به صورت نامه های ادرای نوشته شود و زبانی رسمی داشته باشد.

در هنگام ساخت لوح تقدیر باید متن مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. این متن باید با توجه به هدف اهدای لوح تقدیر و با در نظر گرفتن شرایط افرادی که می خواهید از آن ها تشکر کنید نوشته شود. یکی از مهم ترین ویژگی های متن لوح تقدیر این است که کاملا نشان دهنده تشکر از فرد بوده و دارای جملات تأثیرگذار و تحسین کننده ای باشد. همچنین باید به روشنی مشخص باشد که در چه زمینه و موضوعی از فرد تشکر و تقدیر به عمل آمده است.

نام فرد باید به صورت کامل در لوح تقدیر نوشته شود. با توجه به جنس لوح تقدیر، در برخی از لوح های تقدیر نام فرد چاپ می شود و در برخی از آن ها نیز نام را حک می کنند. در بعضی از لوح های تقدیر نیز جای نام فرد را در متن خالی می گذارند و بعد به صورت دستی نوشته می شود.

رعایت ادب، رسمی بودن نوشته، مناسب بودن طول متن، مناسب بودن سایز و فونت نوشته، تناسب و خوانا بودن رنگ نوشته و ذکر کردن نام ارگان، سازمان یا فردی که لوح را اهدا کرده است نیز از دیگر ویژگی های لوح تقدیر به حساب می آیند که رعایت آن ها کاملا ضروری می باشد.

متن لوح تقدیر چیست؟

تفاوت لوح تقدیر و تندیس

به سوال لوح تقدیر چیست؟ پاسخ دادیم و حالا می خواهیم توضیحاتی در مورد تندیس و کاربرد آن ارائه دهیم تا متوجه تفاوت لوح تقدیر و تندیس شوید. تندیس ها نوعی مجسمه هستند که به شکل شخصیت های مشهور، حیوانات یا نمادهایی خاص و با چوب، فلز، سنگ و غیره ساخته می شوند. تندیس ها معمولا به عنوان هدیه و یادبود به افراد مختلف اهدا می شوند و گاهی نیز به عنوان یک وسیله تزیینی توسط خود فرد خریداری می شوند.

بنابراین مهم ترین تفاوت لوح تقدیر و تندیس کاربرد این دو می باشد. کاربرد لوح تقدیر تنها تشکر و قدردانی است در حالی که کاربرد تندیس بسیار گسترده تر می باشد. شکل ظاهری، ابعاد، کاربرد و جنس نیز از دیگر تفاوت های موجود میان لوح تقدیر و تندیس می باشد. در کنار خرید ست اداری رومیزی برای زیبایی بیشتر چیدمان میز کار می توان از تندیس نیز استفاده کنید. از تندیس های مختلف می توان به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی و هدیه نوروزی اداری و غیره استفاده کرد.

تفاوت لوح تقدیر و تندیس

مقرون به صرفه‌ترین لوح تقدیر کدام است؟

همان طور که در توضیح لوح تقدیر چیست؟ اشاره شد، لوح های تقدیر انواع بسیار متنوعی دارند. انواع روکش لوح تقدیر با جنس های مختلفی موجود است و طبیعی است که این موضوع در تعیین قیمت لوح تقدیر اثر زیادی دارد. در هنگام سفارش ساخت لوح تقدیر باید جنس آن را انتخاب کنید که می تواند شامل چوب، فلز، شیشه، چرم، یک لت، دو لت، سه لت، کاغذ، مقوا، پلکسی گلس و غیره باشد.

انتخاب مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع لوح تقدیر به کاربرد آن بستگی دارد و حتما باید در هنگام سفارش و تهیه لوح شرایط را در نظر بگیرید.

لوح تقدیر خام چیست؟

لوح تقدیر خام، لوحی است که روی آن متنی چاپ نشده و شما می توانید آن را تهیه کنید و بعد در هنگام استفاده با توجه به هدف اهدای لوح، متن روی آن را چاپ یا حک کنید. معمولا سازمان های مختلف لوح های خام را به تعداد بالایی خریداری کرده و در مراسمات مختلف از آن ها استفاده می کنند. بدیهی است که در این صورت هزینه تهیه لوح تقدیر کاهش می یابد.

لوح های تقدیر خام با متریال های مختلف مانند فلز، چوب، شیشه و غیره وجود دارند و شما می توانید با توجه به بودجه ای که برای تهیه لوح تقدیر در نظر گرفته اید، مناسب ترین نوع آن را انتخاب و تهیه کنید.

لوح تقدیر خام چیست؟

خرید لوح تقدیر از سایت یومارت

لوح تقدیر کد  b0077

لوح تقدیر کد b0077 از پرطرفدارترین و زیباترین لوح های تقدیر می باشد. این مدل لوح دارای جعبه مخمل با کیفیت می باشد و به دلیل کیفیت و زیبایی، ادارات و شرکت های خصوصی آن را برای هدیه و تقدیر از کارمندان تهیه می کنند. لوح تقدیر با جعبه مخمل مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل به راحتی خراب نشده و می توان آن را سال های طولانی به عنوان یادگاری ارزشمند نگه داشت. جعبه از لوح اصلی محافظت می کند و خود جعبه نیز به دلیل مخمل بودن به راحتی خراب نمی شود.

شما می توانید لوح تقدیر کد b0077 را در دو سایز a5 و a4 تهیه کنید. همچنین در صورت تمایل لوگو اختصاصی و امضا شما نیز بر روی جعبه مخمل چاپ می شود. انتخاب متن لوح نیز کاملا مطابق با سلیقه شما است و اسم فرد و شرکت مورد نظر با متن مناسب بر روی لوح با زیباترین و مناسب ترین فونت چاپ می شود. سفارش این لوح بسیار ساده است و شما می توانید تنها با چند کلیک این محصول را سفارش داده و دو روز بعد آن دریافت کنید. دریافت سریع لوح تقدیر کد b0077 مزیت بسیار مهمی محسوب می شود.

لوح تقدیر کد b0077

خرید لوح تقدیر کد  b0077

لوح تقدیر کد  b0085

لوح تقدیر کد b0085 که با نام های لوح سپاس جعبه ای، سپاسنامه جعبه مخملی، قاب مخملی، لوح مثلثی و لوح جعبه ای نیز شناخته می شود، برای تقدیر و تشکر از کارمندان، معلمان و پزشکان و … بهترین گزینه می باشد. از مزیت های این مدل لوح می توان به جعبه مخملی زیبا و حک روی مولتی استایل (شبه فلز) اشاره کرد. مخمل به دلایلی از جمله زیبایی، لوکس بودن و مقاومت و ماندگاری بالا بسیار پرطرفدار است. با تهیه این مدل شما لوحی جدید، متفاوت و زیبا را به افراد تقدیم می کنید. متفاوت و لوکس بودن برای تقویت ارتباطات با مشتریان و کارمندان اهمیت بسیار زیادی دارد. لوح تقدیر کد b0085 به صورت تک و عمده به فروش می رسد، که در صورت خرید عمده امکان دریافت تخفیف نیز وجود دارد. این مدل لوح می تواند بر اساس سلیقه شما شخصی سازی شود و امکان تغییر متن، لوگو و حتی جنس لوح بر اساس نظر شما وجود دارد.

لوح تقدیر کد b0085

خرید لوح تقدیر کد  b0085

لوح تقدیر کد  b0096

برای تقدیر و تشکر از مدیران، معلمان، کارمندان، پزشکان، اساتید دانشگاه، ورزشکاران، یادبود جشنواره ها و … لوح تقدیر کد b0096 بهترین گزینه می باشد. این مدل لوح تقدیر به دلیل داشتن جعبه مخمل بسیار زیبا و شیک می باشد و هدیه و تقدیرنامه ای ارزشمند محسوب می شود. شما می توانید بر اساس سلیقه و همچنین بودجه مورد نظر لوح تقدیر را در اندازه ها و جنس های مختلفی سفارش دهید. برای مثال حک متن می تواند بر روی مولتی استایل، چوب و یا پلکسی گلاس باشد. هر کدام از این موارد زیبایی مخصوص به خود را دارند و انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. ولی به طور معمول روی پلکسی گلاس طرح رنگی چاپ می شود.

لوح تقدیر کد  b0096

خرید لوح تقدیر کد  b0096

جمع بندی

در این نوشته با ارائه اطلاعات مفیدی در مورد ویژگی های بهترین لوح تقدیر و همچنین بررسی انواع روکش لوح تقدیر به سوال لوح تقدیر چیست؟ پاسخ دادیم. از جمله ویژگی های لوح تقدیر می توانیم به داشتن متن زیبا و اثرگذار به منظور تقدیر و تشکر و همچنین زیبا بودن شکل ظاهری و با کیفیت بودن متریال به کار رفته در ساخت لوح تقدیر به طوری که بتوان از آن به صورت تزیینی روی میز کار یا دیوار اتاق  استفاده کرد اشاره کنیم.  برخی از سوالاتی که در این نوشته از سایت یومارت به آن ها پاسخ دادیم، عبارتند از:

  • لوح سپاس چیست؟
  • مقرون به صرفه‌ترین لوح تقدیر کدام است؟
  • متن لوح تقدیر چیست؟

خرید جعبه های پذیرایی، خرید جعبه چوبی دمنوش، خرید جای عود و عودسوز  و جعبه یلدا می توانند انتخاب های مناسبی به عنوان هدایایی در کنار اهدای لوح تقدیر برای قدردانی از کارمندانتان باشند. برای خرید انواع لوح تقدیر، خرید جعبه تی بگ و غیره می توانید به صورت آنلاین به فروشگاه های اینترنتی مانند یومارت مراجعه نمایید.

Rate this post

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه