هدیه نوروزی اداری

هدیه نوروزی اداری

هدیه نوروزی اداری می تواند با توجه به سلیقه، علاقه و البته بودجه ای که برای این موضوع در نظر گرفته اید، شامل هدایای مختلفی باشد. عید نوروز مهم ترین عید ما ایرانیان است که با نو شدن سال و همچنین بهار طبیعت همراه شده است. اهمیت این عید باستانی برای ما ایرانیان به اندازه ای است که از هفته ها قبل به استقبال این جشن می رویم و رسم و رسومات مختلفی برای آن داریم. چهارشنبه سوری، خانه تکانی، سفره هفت سین، عید دیدنی، هدایای عیدی و … از جمله مواردی هستند که با آمدن نامشان خیلی سریع به یاد عید نوروز می افتیم و بی درنگ لبخندی بر لب هایمان می نشیند.

این جشن زیبا برای همه ما خاطره انگیز و با اهمیت است و همین موضوع سبب شده است تا نوروز را علاوه بر اینکه در خانه و در میان اعضای خانواده خود جشن می گیریم، در محل کار و در کنار همکاران و دوستان خود نیز جشن نوروز را برپا کنیم. بسیاری از مدیران در این جشن سعی می کنند تا با اهدای هدایای اداری نوروزی به کارمندان خود آن ها را خوشحال کنند. علاوه بر این با تهیه هدیه نوروز برای کارمندان می توان به نوعی از زحمات و همکاری آن ها در طی یک سالی که گذشت نیز قدردانی کرد.

با توجه به اهمیت عید نوروز و رسم و رسوم آن برای ما و همچنین با توجه به تأثیر چشم گیری که هدایای نوروزی اداری در بهبود روابط مدیران و کارمندان و ایجاد حس خوب قدر دانی در نیروی کار شما دارد، در این نوشته تصمیم داریم تا اطلاعات کاملی در مورد هدیه اداری عید بیان کرده و چندین پیشنهاد جالب و کاربردی به عنوان هدیه نوروزی شرکتی ارائه دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم از حالا در فکر تهیه هدیه نوروزی شرکتی هستید توصیه می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

هدایای اداری نوروزی

بهترین ایده برای هدیه نوروزی اداری

جشن نوروز قشنگی های زیادی دارد و یکی از قشنگی ها و جذابیت های آن برای بسیاری از افراد هدایای نوروزی است که به عنوان عیدی در میان افراد رد و بدل می شود. هیچ شکی نیست که هدیه دادن در قالب عیدی، هدیه تولد یا هر عنوان دیگری سبب نزدیک شدن بیشتر افراد به هم شده و حس خیلی خوبی را هم در هدیه دهنده و هم در هدیه گیرنده ایجاد می کند.

تهیه هدیه نوروز برای کارمندان نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد. هدایای نوروزی اداری می تواند سبب خوشحالی کارمندان یک مجموعه شود و در آن ها حس دیده شدن کارها و زحماتشان را ایجاد کند. قدردانی از نیروی کار به هر شکلی و خصوصا با اهدای هدیه اداری عید می تواند راندمان کاری آن ها را افزایش داده و سبب بهبود جو و فضای محل کار شما شود. به هر حال اغلب ما بیشتر زمان خود را صرف فعالیت های کاری خود می کنیم و در محیط کار خود حضور داریم. به همین جهت شرایط محیط کار و فضای حاکم بر روابط کاری می تواند تأثیر غیر قابل انکاری بر تمامی ابعاد زندگی ما داشته باشد.

سایت یومارت گزینه های مناسبی را به عنوان هدایای اداری نوروزی و همچنین هدیه تبلیغاتی نوروز با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه کرده است که از جمله آن ها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

انتخاب و تهیه ست رومیزی یکی از گزینه های مناسب و کاربردی به عنوان هدیه نوروزی اداری می باشد. استفاده از این ست ها به کارمندان کمک می کند تا از آشفتگی و شلوغی همیشگی میز کارشان رها شوند. نظم روی میز کار به نوعی به آرامش فکر و اعصاب نیز کمک می کند. این ست زیبا از چوب هایگلاس و چرم مرغوب تهیه شده است و کیفیت بالایی دارد.

این ست ادارای رومیزی شامل جای یادداشتی، جای کارت ویزیت، جای خودکار و استند گوشی است در ضمن می توانید با حک کردن نام و نماد تجاری خود روی این ست اداری زیبا از آن به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی نوروز نیز استفاده کنید.

هدیه نوروز برای کارمندان

خرید ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

یکی دیگر از مواردی که می توانید به عنوان هدیه نوروزی شرکتی تهیه کنید این ست رومیزی زیبا می باشد. جنس این ست زیبا از چوب هایگلاس مرغوب می باشد و شامل استند موبایل، جای خودکار و جای یاداشت است. با انتخاب این ست رومیزی به عنوان هدیه نوروزی مدیریتی می توانید عید نوروز را برای کارمندان خود خاطره انگیز کرده و به آن ها حس خوب قدردانی و دیده شدن را هدیه کنید.

هدیه نوروزی شرکتی

خرید ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

یکی دیگر از گزینه های ایده آل به عنوان هدیه نوروزی سازمانی این ست رومیزی اداری زیبا و کاربردی می باشد. در این ست زیبا جای یادداشتی، جای کارت ویزیت، کازیه، جای خودکار، استند گوشی، جعبه دستمال، سطل، جعبه پذیرایی و زیر لیوانی وجود دارد. همان طور که می بینید این ست رومیزی بسیار کامل است و با قرار دادن آن روی میز، نمای میز کار بسیار شیک و چشم نواز می شود.

این ست رومیزی زیبا از از چوب هایگلاس و چرم تولید شده و علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسبی نیز دارد و می تواند انتخاب مناسبی به عنوان هدیه نوروزی اداری باشد.

هدیه نوروزی سازمانی

خرید ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

عید نوروز نزدیک است و در صورتی که می خواهید در این عید هدیه تبلیغاتی نوروز بدهید بهتر است از حالا در فکر تهیه کردن آن باشید. استند رومیزی موبایل می تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد. این استندها هم بسیار کاربردی هستند و هم اینکه قیمت بسیار مناسبی دارند و در صورتی که بخواهید تعداد زیادی هدیه نوروزی شرکتی تهیه کنید، این گزینه می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد.

هدیه تبلیغاتی نوروز

خرید استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

دیوان حافظ جیبی

زمانی که شما قصد اهدای هدیه به هر عنوانی مانند عیدی، هدیه تولد، هدیه روز زن، هدیه روز مرد، هدیه ولنتاین، هدیه نوروزی اداری و … را داشته باشید مهم ترین موضوع نفس هدیه دادن است. مهم نیست شما هدیه ای گران قیمت و لوکس تهیه کنید یا هدیه ای با قیمت مناسب، بلکه همین موضوع که شما برای تهیه آن هدیه زمان و انرژی گذاشته اید و سعی کرده اید هدیه ای را به عنوان یادبود به عزیزان خود بدهید اهمیت زیادی دارد.

دیوان حافظ جیبی نیز می تواند یکی از گزینه های مناسب به عنوان هدیه نوروز برای کارمندان باشد که هم مورد استفاده قرار می گیرد و هم قیمت مناسبی دارد.

هدیه نوروزی مدیریتی

خرید دیوان حافظ جیبی

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم تا گزینه های مناسبی را که می توانید به عنوان هدیه نوروزی اداری تهیه کنید معرفی کنیم. با تهیه این هدایای زیبا و کاربردی به عنوان هدیه نوروزی مدیریتی می توانید کارمندان و نیروی کار خود را خوشحال کنید. علاوه بر موارد ذکر شده، خرید جعبه های پذیرایی، خرید هفت سین چوبی، خرید جای عود و عودسوز، خرید جعبه های چوبی و … نیز انتخاب های مناسبی به عنوان هدایای اداری نوروزی می باشند.

در صورتی که به فکر تهیه بهترین هدیه نوروزی، هدیه تبلیغاتی نوروز، هدیه نوروزی شرکتی، بهترین هدیه روز مادر، بهترین هدیه روز زن و … هستید، می توانید با خرید جعبه چوبی دمنوش، خرید ست اداری رومیزی، خرید لوازم پذیرایی چوبی، خرید استند آرایشی و … از مورد پسند بودن هدیه ای که تهیه کرده اید خاطر جمع باشید.

فروشگاه آنلاین یومارت علاوه بر هدایای نوروزی به مناسبت شب یلدا نیز جعبه یلدا و پک یلدا اداری را نیز به عنوان هدیه شب یلدا به شما عزیزان عرضه می کند.

 

Rate this post

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه