نکات مهم در چیدمان میز کار

چیدمان میز کار

چیدمان میز کار کاملا به سلیقه و علاقه خود شما بستگی دارد اما با این حال در این نوشته تصمیم داریم تا تعدادی ایده چیدمان میز کار را بیان و بررسی کنیم. چگونگی چیدمان روی میز کار تأثیر بسیار زیادی در آرامش ذهنی و البته بهبود روحیه شما دارد. در صورتی که میز شما شلوغ و بی نظم باشد تمرکز کردن دشوار می شود و همین موضوع نیز می تواند اشکالاتی را در راندمان کاری شما ایجاد کند. با توجه به اهمیت نحوه چیدمان میز کار پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

اصول چیدمان میز کار

اصول چیدمان میز کار

مدل چیدمان میز کار یکی از موارد مهم در ایجاد یک محیط کاری بهینه و کارآمد است. چیدمان صحیح میز کار، به کارآیی، راحتی کاربر و بهبود کلی محیط کاری کمک می کند. در ادامه به چند نکته به عنوان  اصول چیدمان میز کار اشاره می کنیم :

  • محل قرارگیری میز : اولین موردی که باید در نظر داشته باشید، محل قرارگیری میز کار است. بهتر است میز کار خود را در نزدیکی پنجره یا منبع نور قرار دهید تا بتوانید از نور طبیعی بهره ببرید و چشم های خود را از خستگی آزاد سازید.
  • اندازه میز : اندازه میز کار باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید تجهیزات و لوازم کاری خود را روی آن قرار دهید و در عین حال به اندازه کافی کوچک باشد تا محیط کاری شما را تنگ نکند.
  • مدیریت کابل ها : اگر کابل های بسیاری برای تجهیزات کاری شما نیاز است، بهتر است کابل های خود را در یک جعبه کابل پنهان کنید یا آن ها را با استفاده از نگهدارنده کابل به راحتی بر روی میز کار خود قرار دهید.
  • قرار دادن لوازم جانبی: برای استفاده راحت از لوازم جانبی مانند قلم، دفترچه یادداشت و دستمال کاغذی، بهتر است محلی برای آن ها در نزدیکی میز کار خود قرار دهید. همچنین برای چیدمان میز کار زیبا می توانید از ست ادارای رومیزی استفاده کنید.
  • جایگزینی صحیح و کاربردی : برای مثال اگر با دست راست از موس کامپیوتر استفاده می کنید بهتر است تلفن را سمت چپ قرار دهید تا برای پاسخ دادن به آن دچار مشکل نشوید. قرار دادن ماشین حساب در سمت راست نیز می تواند به کار کردن شما سرعت ببخشد.
  • شلوغ نکردن میز : بهتر است لوازمی که کمتر استفاده می شود در کشوی میز قرار دهید تا میز شما شلوغ و بی نظم نباشد.

مدل چیدمان میز کار

مدل چیدمان میز کار

  • اولین قدمی که باید برای چیدمان میز کاری بردارید فهرست کردن وسایل مورد نیاز شما است. از آن جایی که لوازم مورد نیاز به شغل و سمت شما بستگی دارد؛ این مرحله کاملا شخصی و برای افراد متفاوت، مختلف می باشد. ما حداقل هشت ساعت از شبانه روز خود را پشت میز کار خود هستیم. پس زیبایی و نظم تزیین میز کار اداری تأثیر بسیار زیادی در رفع خستگی و افزایش انگیزه ما برای کار کردن دارد.
  • خرید ست اداری رومیزی یکی از گزینه های مناسب برای اجرای بهترین چیدمان میز کار است. این موضوع از شلوغ شدن بیش از حد میز شما جلوگیری می کند.
  • استفاده از کازیه نیز می تواند به نظم میز کار شما کمک زیادی کند.
  • در صورتی که شما هم جزو آن دسته از کارمندانی هستید که عادت دارید در حین کار چای، قهوه، دمنوش و … بنوشید توصیه می کنیم با خرید جعبه تی بگ و یا خرید جعبه های پذیرایی، چیدمان میز کار اداری خود را زیباتر کنید. یا اگر در نزدیکی مناسبت شب یلدا قرار دارید میتوانید با پک یلدا اداری میزکارتان را تزیین کنید تا در زمان مراجعه مشتری یا همکاران از آن ها پذیرایی کنید.
  • استفاده از گلدان های طبیعی نیز یک مورد دیگر از ایده چیدمان میز کار می باشد. ابعاد گلدان یا گلدان هایی که می خواهید از آن ها در چیدمان روی میز کار استفاده کنید، به ابعاد میز شما و میزان لوازم ضروری روی میزتان بستگی دارد. استفاده از گلدان های کوچک طبیعی هم میز شما را زیباتر می کند و هم اینکه سطح استرس را کاهش می دهد.
  • روی میز کار خود فضایی را برای قرار دادن لوازم شخصی مانند ماگ اختصاص دهید. اگر در حین کار چای یا قهوه زیاد می خورید بهتر است از ماگ های وارمر دار در چیدمان میز کاری خود استفاده کنید تا نوشیدنی شما همواره گرم باشد و خستگی را از بدن و ذهنتان دور کند. ماگ یا جعبه های پذیرایی وارمر دار می تواند گزینه مناسبی به عنوان هدیه نوروزی اداری و یا هدایای سازمانی باشد.

عکس چیدمان میز کار

عکس چیدمان میز کار

همان طور که توضیح دادیم چیدمان میز کار مدیریت، چیدمان میز کارمند و … به سلیقه و البته نوع کار و لوازم مورد نیاز هر شغل بستگی دارد. اما دیدن عکس چیدمان میز کار می تواند به شما ایده های زیبا و متنوعی جهت نحوه چیدمان میز کار ارائه دهد.

چیدمان میز کار مدیریت

چیدمان میز کارمند

بهترین چیدمان میز کار

نحوه چیدمان میز کار

چیدمان میز کار کوچک

چیدمان میز کار کوچک

ابعاد میز تأثیر زیادی در چگونگی اجرای بهترین چیدمان میز کار دارد. در صورتی که میز کار شما کوچک است توصیه می شود به هیچ وجه روی میز را شلوغ نکنید و در حد ممکن وسایل غیر ضروری را در کشو یا کمد میزتان قرار دهید.

  • گلدان های کوچگ : اگر خیلی به استفاده از گلدان در مدل چیدمان میز کار اهمیت می دهید اما میز کوچکی دارید بهتر است از گلدان های مینیاتوری استفاده کنید. این گلدان ها کوچک و زیبا هستند و نمای جذابی به میز کار شما می بخشند.
  • استفاده از منابع دیواری : در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میز کار در اختیار ندارید، می توانید از منابع دیواری استفاده کنید. می توانید روی دیوار قفسه نصب کنید تا به عنوان یک میز کوچک و کارآمد استفاد شود.
  • استفاده از طبقات : در صورتی که فضای کافی برای قرار دادن میز کار در اختیار ندارید، می توانید از طبقات استفاده کنید. با قرار دادن کتاب ها، دفترچه ها و لوازم کوچک دیگر در طبقات مختلف، می توانید فضای کاری خود را به بهترین شکل ممکن بهینه سازید.
  • استفاده از ظرفیت های پنهان : برای ذخیره لوازم کاری و تجهیزات بزرگتر، می توانید از ظرفیت های پنهان استفاده کنید. مثلاً می توانید یک کشو یا یک قفسه پنهان در زیر میز کار خود قرار دهید.

چیدمان زیبای میز کار

برای تزیین میز کار اداری خود می توانید از ست های اداری زیبایی استفاده کنید. برخی از پر طرفدارترین ست های اداری رومیزی که می توانید تهیه کنید عبارات اند از :

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

این ست رومیزی اداری از چوب هایگلاس مرغوب تولید شده و شامل جای خودکار، جای یاداشت و استند موبایل می‌ باشد.

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

خرید ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

این محصول زیبا از چوب هایگلاس و چرم مرغوب تولید شده است. در این ست رومیزی اداری جای یادداشتی، جای کارت ویزیت، کازیه، جای خودکار و استند گوشی وجود دارد.

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

برای چیدمان میز کار می توانید از این ست زیبا که شامل جای یادداشتی، جای ویزیت، کازیه، زیر لیوانی، سطل، استند گوشی، جای خودکار، جعبه پذیرایی و جعبه دستمال است، استفاده کنید.

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

قرار دادن استند موبایل به شما کمک می کند تا جای مشخصی برای گوشی خود در مدل چیدمان میز کار داشته باشید. این استند از از پلکسی مرغوب تولید شده است و ابعاد مناسبی دارد.

استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

خرید استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

نتیجه گیری

در این نوشته به ارائه چندین ایده چیدمان میز کار پرداختیم. همان طور که توضیح دادیم نحوه چیدمان میز کار به سلیقه خود شما و لوازمی که باید روی میزتان قرار داشته باشد بستگی دارد. شما همچنین می توانید میز پذیرایی اتاق کارتان را با توجه به مناسبت های مختلف با جعبه های پذیرایی تزئین کنید به عنوان مثال به مناسبت شب یلدا می توانید از پک یلدا شرکتی استفاده کنید.

موضوع مهمی که باید در زمینه چیدمان میز کار به آن توجه داشته باشید اجرای چیدمان به نحوی است که هم زیبا و هم کاربردی باشد.

Rate this post

1 Comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه