با بهترین هدایای تبلیغاتی بیشتر آشنا شوید

بهترین هدایای تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی با توجه به نوع فعالیت کسب و کارها می تواند شامل گزینه های متنوعی شود. موضوع مهمی که در هنگام انتخاب و تهیه بهترین هدیه های تبلیغاتی باید مورد توجه داشته باشید این است که این هدایا باید محصولاتی کاربردی و جذاب باشند. در این صورت محصولی که نام برند شما روی آن وجود دارد بارها مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند تبلیغ موثری برای شما به حساب بیاید.

در این نوشته تصمیم داریم تا گزینه هایی را به عنوان بهترین هدایای سازمانی معرفی کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر تهیه هدایای تبلیغاتی برای پیشرفت کسب و کارتان و انجام تبلیغات تأثیر گذار هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

پیش از معرفی گزینه هایی به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی بهتر است به صورت کلی و مختصر به سوال هدایای تبلیغاتی چیست؟ پاسخ دهیم. هدایای تبلیغاتی به عنوان ابزاری برای تبلیغات و بازاریابی استفاده می ‌شوند و هدف اصلی آن‌ ها جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قبلی است. این هدایا به صورت متنوعی از جمله کالاهایی همچون لوازم التحریر، لباس ‌ها، تجهیزات الکترونیکی و غیره بوده و به صورت رایگان به مشتریان ارائه می ‌شود.

بهترین هدیه تبلیغاتی چیست؟

همان طور که توضیح دادیم هدایای تبلیغاتی باید علاوه بر زیبا و جذاب بودن کاربردی و مفید هم باشند. برای مثال خرید ست اداری رومیزی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای اهدای هدیه تبلیغاتی و سازمانی باشد. برخی از انواع ست های اداری رومیزی که می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب از سایت یومارت تهیه کنید عبارتند از :

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

این محصول زیبا را می توانید به عنوان بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز نیز تهیه کنید. این ست رومیزی اداری از چوب هایگلاس و چرم به رنگ آبنوس تیره تولید شده است. این محصول شامل جای یادداشتی، جای ویزیت، کازیه، جای خودکار، استند گوشی، جعبه دستمال کاغذی، سطل، جعبه پذیرایی و زیر لیوانی می باشد. می توانید نام برند و یا لوگوی شرکت یا سازمان خود را روی این محصول کاربردی و زیبا چاپ کرده و از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

این ست زیبا نیز یکی دیگر از گزینه هایی است که می توانید از آن به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی اداری استفاده کنید. این ست زیبا شامل جای یادداشتی، جای ویزیت، جای خودکار، استند گوشی و کازیه می باشد. جنس این محصول از چوب هایگلاس و چرم  مرغوب در رنگ آبنوس تیره است.

این ست اداری زیبا را می توانید به همکاران خود نیز هدیه بدهید و از آن به عنوان هدایای سازمانی استفاده کنید. استفاده از این ست های رومیزی سبب نظم بخشیدن میز شده و نمای بسیار زیبایی را ایجاد می کند. همان طور که اشاره کردیم در هنگام انتخاب بهترین هدایای سازمانی باید به کاربردی بودن آن توجه داشته باشید.

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

استند موبایل نیز می تواند یکی دیگر از انتخاب های مناسب به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی اداری باشد. این محصول از پلکسی مرغوب تولید شده است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. عرض و ارتفاع این استندها به طوری طراحی شده است که برای تمامی مدل های گوشی های موجود کاربردی باشد.

استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

خرید استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

بهترین هدیه تبلیغاتی عید نوروز

خرید جعبه های پذیرایی، خرید هفت سین چوبی، خرید لوازم پذیرایی چوبی، خرید جای عود و عودسوز، جعبه یلدا  و … نیز انتخاب های بسیار مناسبی به عنوان بهترین هدیه های تبلیغاتی می باشند. تعدادی از پر طرفدارترین گزینه هایی که می توانید از سایت یومارت به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی اداری تهیه کنید عبارتند از :

سفره هفت سین مدرن کد H102

این محصول زیبا از چوب ام دی اف مرغوب گردویی رنگ تولید شده است. این هفت سین ها در چهار طرح زیبا و متفاوت موجود است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه دادن می باشد. این محصول زیبا شامل آینه، پایه آینه، رحل و پایه های هفت سین است. این هفت سین ها را می توانید به عنوان بهترین هدیه نوروزی سفارش داده و به صورت آنلاین تهیه کنید.

سفره هفت سین مدرن کد H102

خرید سفره هفت سین مدرن کد H102

جای عود چوبی کد G112

این محصول کاربردی و زیبا را نیز می توانید به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی تهیه کنید. این جای عود از چوب ام دی اف مرغوب در رنگ های ماهگونی، گردویی، فندقی تولید شده است. طراحی زیبا و خاص این جای عود یکی از دلایل پر طرفدار بودنش است. وجود یک پرنده سفالی زیبا و قرار گرفتن یک شمع وارمر روی این محصول به زیبایی آن افزوده است. این محصول در کنار زیبایی، قیمت مناسبی نیز دارد و می تواند انتخاب بسیار خوبی برای هدیه دادن باشد.

جای عود چوبی کد G112

خرید جای عود چوبی کد G112

جعبه پذیرایی چوبی کد B308

جعبه های پذیرایی در انواع طرح ها و مدل های مختلف موجود می باشند و انتخاب های مناسبی برای هدیه دادن هستند. این محصول زیبا از از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش در رنگ فندقی تولید شده است. این جعبه پذیرایی دارای شش محفظه است که هر یک از آن ها درب جداگانه ای دارند. این محصول زیبا و کاربردی را می توانید به عنوان هدیه تبلیغاتی تهیه کنید و نام برند خود را نیز روی آن چاپ کنید.

جعبه پذیرایی چوبی کد B308

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B308

پاسماوری چوبی کد B320

این محصول طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی دارد و از چوب ام دی اف مرغوب و به رنگ فندقی تولید شده است. این پاسماوری دارای چهار محفظه جداگانه است. چاپ برند و لوگوی شما روی این محصول کاربردی و زیبا سبب می شود تا این هدیه تبلیغاتی تأثیر بیشتری در جذب مشتریان داشته باشد.

پاسماوری چوبی کد B320

خرید پاسماوری چوبی کد B320

جمع بندی

در این نوشته فهرستی از گزینه هایی که می توانید به عنوان بهترین هدایای سازمانی تهیه کنید آورده شده است. این محصولات زیبا هم نمای خوبی دارند و هم اینکه کاملا کاربردی و مفید هستند. به این ترتیب افراد از این هدایا بارها و بارها استفاده می کنند. و همین موضوع نیز سبب می شود تا به صورت مدام برند و لوگوی شما در معرض دید آن ها باشد. هدف‌های اصلی ارائه هدایای تبلیغاتی برای یک شرکت یا برند عبارت اند از :

  1. جذب مشتریان جدید : با ارائه هدایای تبلیغاتی، شرکت می ‌تواند به طور موثری مشتریان جدید را به خود جذب کند. این هدایا می ‌توانند به عنوان ابزاری برای جلب توجه مشتریان جدید و تشویق آن ‌ها به خرید محصولات یا خدمات شرکت مورد استفاده قرار گیرند.
  2. افزایش فروش : هدایای تبلیغاتی می ‌توانند در افزایش فروش محصولات و خدمات شرکت تاثیر گذار باشند. با ارائه هدایایی که با محصولات یا خدمات شرکت مرتبط هستند، مشتریان ممکن است به طور فعال ‌تر از محصولات شرکت استفاده کنند و از این راه بازخورد مثبتی را به شرکت ارائه دهند که منجر به افزایش فروش شود.
  3. افزایش شناخت برند : با ارائه هدایای تبلیغاتی، شرکت می‌ تواند به طور موثری شناخت برند خود را در بین مشتریان افزایش دهد. این هدایا می ‌توانند با نام و لوگوی شرکت چاپ شده و برای مشتریان ارسال شوند که باعث افزایش شناخت برند شما می شود.

در کل، هدف اصلی هدایای تبلیغاتی جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی، افزایش فروش، افزایش شناخت برند، افزایش وفاداری مشتریان و افزایش اثربخشی تبلیغات است. خرید جعبه تی بگ، خرید جعبه های چوبی، خرید استند آرایشی، خرید پاسماوری چوبی و …. نیز می توانند انتخاب های مناسبی به عنوان بهترین هدیه های تبلیغاتی باشند.

شما همچنین می توانید به مناسبت شب یلدا از پک یلدایی نفیس به عنوان هدیه شب یلدا از مشتریان ویژه کسب و کارتان تشکر کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه