با بهترین هدایای مدیریتی آشنا شوید

هدایای مدیرینی

ممکن است شما نیز جزو آن دسته کسانی باشید که به منظور نشان دادن احترام خود به همکاران خود، ایده تهیه هدیه به ذهنتان رسیده باشد. این در حالی است که یکی از دغدغه های افراد در دنیای امروزی، خرید هدیه ای مناسب برای همکاران و نیز مدیر سازمان خود می باشد. به علاوه همان طور که می دانید خرید این قبیل هدایا نیاز به دقت و ظرافت بالایی داشته و هر کادویی در خور چنین افرادی نیست. در این راستا لازم به ذکر است که هدایای مدیریتی از مدل ها و تنوع بسیار زیادی بهره مند می باشد. علاوه بر آن شایان ذکر است که از این طریق می توان کسب و کار خود را نیز به نوعی تبلیغ نمود، در نتیجه این نوع از هدایا در دسته هدایا تبلیغاتی مدیریتی قرار می گیرند. حال فروشگاه یومارت در نظر دارد تا در این مقاله انواع ست هدایای مدیریتی خود را به شما عزیزان معرفی نماید.

فروشگاه یومارت یکی از مطرح ترین مجموعه ها در تهیه جعبه های لوکس پذیرایی می باشد. پیشنهاد می کنیم در صورتی که شما نیز علاقه مندید تا با انواع ان ها اشنا شوید، مقاله خرید جعبه های پذیرایی را از دست ندهید.

هدایای مدیریتی نوروز

اهمیت هدایای تبلیغاتی مدیریتی شامل چه مواردی می باشد؟

همان طور که قبل تر نیز ذکر شد خرید هدیه یک چیز است و تهیه آن برای افرادی مانند مدیر و کارمندان که در واقع در سطوح بالاتر هستند، یک موضوع دیگر. در نتیجه خرید هدایای مدیریتی موضوعی است که می بایست در انجام آن دقت و ظرافت زیادی به خرج داد.

تاثیر گذاری دراز مدت هدایای تبلیغاتی مدیریتی

لازم به ذکر می باشد، هدف شما که همان تبلیغ تجارت شما است، تاثیری طولانی تر بر مخاطبان خود بر جای می گذارد. به این نکته توجه ویژه نمائید، طبق آمارهای بدست آمده از یک نظر سنجی این نتیجه استنباط شده که قریب به نود و چهار درصد از افرادی که مخاطبان هدایای مدیریتی بوده اند، ان ها را به مدت دو سال در خاطر خود حفظ می کنند. در نتیجه با تهیه هدایای تبلیغاتی مدیریتی می توانید با یک تیر دو نشان را مورد هدف قرار دهید. اول این که می توانید کسب و کار خود را تبلیغ نمائید و دوم هم این که هدیه شما می تواند در طولانی مدت تاثیر گذار باشد.

هدایای مدیریتی برند و محصولات شما را تبلیغ می کنند

به این نکته توجه فرمائید که شما با تهیه هدایای مدیریتی برای افراد و مدیران خود می توانید محصولات برند خود را تبلیغ نموده و در نتیجه تجارت خود را رونق بخشید. بدین صورت افرادی که شما برای آن ها هدیه تهیه نمودید با هر بار نگاه کردن به ان محصول و مشاهده کردن برند حک شده بر روی آن، به یاد می آورند که چه کسی ان هدیه را تهیه نموده است.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

مقرون به صرفه بودن هدایای تبلیغاتی مدیریتی

همان گونه که می دانید عرصه تبلیغات یکی از پر خرج ترین موضوعات در هر تجارتی بوده و اغلب زمان بر می باشند. حال آن که تهیه هدایای مدیریتی که قیمت های ناچیزی هم دارند می توانند انتخاب بهتری برای تبلیغ محصولات خود باشند. از طریق تهیه هدایای تبلیغاتی ست مدیریتی شما می توانید با هزینه ای ناچیز، نه تنها یک کالا بلکه چندین کالا را تبلیغ نمائید.

مواردی که در بالا شرح داده شدند موضوعاتی هستند که می بایست به آن ها توجه نمود تا بتوان ارزش هدایای مدیریتی را که برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت، درک کرد.

ممکن است این مطلب نیز برای شما کاربران محترم مفید باشد: خرید جعبه چوبی دمنوش

با مواردی که در تهیه هدایای مدیریتی لوکس می بایست مورد توجه قرار گیرند آشنا شوید

همان طور که بارها نیز مطرح شد درباره تهیه هدایای مدیریتی، نکاتی وجود دارد که می بایست به آن ها توجه نمائید. مجموعه ما نمونه هایی از آن ها را در ادامه برای شما عزیزان مطرح نموده است. به عنوان نکاتی که بسیار حائز اهمیت است می توان به موارد زیر اشاره نمود. در هنگام انتخاب هدایای مدیریتی مورد نظر خود باید خلاقیت بسیار زیادی از خود نشان دهید. به علاوه به کیفیت محصول نیز توجه ویژه نمائید. در نظر داشته باشید که نحوه ارائه شما نیز بسیار حیاتی می باشد و نباید ساده از این موضوع عبور کرد. به عنوان نکته آخر توجه فرمائید که بیش از حد محصول خود را تبلیغ نکنید که باعث دل زدگی افراد شود.

با پیشنهاد های محشر فروشگاه یو مارت همکاران و مدیر خود را شگفت زده کنید

مجموعه یو مارت در نظر دارد تا شما عزیزان را با مطرح ترین هدایای مدیریتی فروشگاه خود اشنا نماید با ما همراه باشید.

ست اداری رومیزی کد D130

به این نکته توجه فرمائید که یکی از پر فروش ترین ست های فروشگاه یومارت، ست اداری رومیزی با کد D130 می باشد. لازم به ذکر است همان گونه که تصویر آن را مشاهده می نمائید جنس این ست از چوب با کیفیت هایگلاس است. شما عزیزان می توانید با حک کردن برند خود بر روی آن ها، محصول خود را با هزینه ای پائین تبلیغ نمائید. شما عزیزان می توانید از طریق تماس با مشاوران ما از قیمت این ست اداری هشت تکه آگاه شوید.

انواع هدایای مدیریتی

خرید ست اداری رومیزی کد D130

ست رومیزی اداری تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای مدیریتی مطرح مجموعه یو مارت این محصول می باشد. در نظر داشته باشید که این ست از چوب هایگلاس با کیفیت بالا تولید شده و مورد توجه بسیاری از مشتریان ما می باشد. ست ذکر شده شامل محل گذاشتن خودکار، جای برگه های یاداشت و نیز استند موبایل مطابق شکل زیر است.

ست هدایای مدیریتی

خرید ست رومیزی اداری تبلیغاتی

ست رومیزی اداری چوبی کد D131

لازم به ذکر است که جنس این ست رومیزی چهار تکه از چوب مرغوب هایگلاس می باشد. علاوه بر آن شما عزیزان می توانید بر روی تمامی اجزای این ست نیز لوگوی خود را حک کرده و برند خود را با قیمتی ناچیز تبلیغ نمائید. ست ذکر شده شامل جای برگه یاداشت، محل ورقه های ویزیت، جای خودکار و استند گوشی مطابق شکل می باشد.

هدایای مدیریتی لوکس

خرید ست رومیزی اداری چوبی کد D131

ست جای یاداشتی چوبی کد D134

در نظر داشته باشید یکی از مطرح ترین ست های پرفروش مجموعه ما، این ست می باشد. همان طور که از تصویر این مجموعه مشاهده می کنید، لازم به ذکر است که این ست دارای جای خودکار بوده و بسیار هدیه نفیسی است. به منظور اطلاع از قیمت آن می توانید با مشاوران با تجربه یو مارت در ارتباط باشید.

همان طور که می دانید مخاطبان هدایای مدیریتی، افراد عادی و معمولی نیستند و به همین دلیل این امر دقت زیادی را می طلبد. به همین منظور به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم تا هدایای خود را از نظر به روز بودن، بالا بودن کیفیت و از همه مهم تر کارایی مورد بررسی قرار دهید. شرایطی را تصور کنید که همکار و یا افرادی که در سازمان شما کار می کنند هدیه ای را برای شما تهیه نمودند. حال آن که این حس به شما منتقل می شود که آن ها از روی ناچاری این کادو را خریداری کردند. ممکن است شما نیز این موقعیت برایتان پیش آمده باشد. حال آن که هدایای مدیریتی خود را به صورتی تهیه کنید که هیچگاه انتقال دهنده این حس به مخاطبان خود نباشد.

هدایای ویژه مدیریتی

خرید ست جای یاداشتی چوبی کد D134

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

پک هدیه شب یلدا کد Y-003، از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضدخش تولید شده است. ابعاد این جعبه یلدا  22*22 و ارتفاع آن 6 سانتی متر می باشد.  محتویات این پک یلدای اداری شامل مغزیجات با کیفیت و درجه یک می باشد.شما می توانید از این پک به عنوان هدیه شب یلدا  استفاده کنید.

پک هدیه شب یلدا

خرید هدایای مدیریتی لوکس را از فروشگاه یو مارت انجام دهید

با توجه به نزدیک بودن سال نو فروشگاه یو مارت در نظر دارد تا مطرح ترین ست های هفت سین چوبی خود را به شما مشتریان عزیز با نازل ترین قیمت ها و با کیفیت ترین اجناس ارائه دهد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم تا به منظور دریافت اطلاعات بیشتر درباره این ست های برجسته و پر طرفدار مقاله خرید هفت سین چوبی را از دست ندهید.

حرف آخر

همان گونه که در ابتدای این مقاله نیز ذکر شد یکی از موضوعاتی که برای بیشتر افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، تهیه هدایای درخور و مناسب برای همکاران و مدیران سازمان می باشد. همان گونه که مستحضر هستید تهیه کادوی متناسب و برجسته نیاز به دقت و توجه بسیار بالایی دارد چرا که مخاطبان آن ها افراد ویژه ای می باشند. در نتیجه مجموعه یو مارت سعی نمود تا انواع هدایای مدیریتی برجسته و پر طرفدار خود را در این مطلب معرفی نماید و شما عزیزان را در این راستا راهنمایی نماید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Rate this post

2 Comments

  1. من از ست رومیزی کد D131 خرید کردم و سفارشم بدستم رسید جنس چوبش خیلی خوبه لک نمیفته و طرح زیبایی هم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه