بهترین هدیه اداری را با ما بشناسید

بهترین هدیه اداری

هدیه های اداری می ‌توانند به عنوان یک راه برای تشکر از همکاران، مشتریان و همکاران خارج از شرکت استفاده شوند. هدایای اداری می‌ توانند بسیار گسترده باشند. مانند خرید انواع مختلفی از لوازم التحریر، لوازم جانبی دفتر کار، خرید ست اداری رومیزی،  دستگاه ‌های الکترونیکی و غیره .

اما بهترین هدیه اداری که می‌ توانید به همکاران و مشتریان خود بدهید، یک جا یادداشتی و ست رومیزی اداری است. این هدیه مناسب و کاربردی است و می‌ تواند به عنوان یک ابزار کمکی در کار و زندگی روزمره استفاده شود.

انواع هدیه مناسب اداری

هدایای اداری می ‌توانند به چند دسته تقسیم شوند. اولین دسته، لوازم التحریر و دفاتر کاری است. در این دسته، بهترین هدیه اداری می‌ تواند شامل جا یادداشتی، دسته‌ی قلم، ست اداری رومیزی، دفتر یادداشت و غیره باشد.

دسته دوم هدیه اداری شامل خرید جعبه های پذیرایی،پک یلدا اداری، باکس نفیس یا  لوازم الکترونیکی مانند: پاوربانک، هدفون، کیبورد و ماوس بی‌ سیم است. این محصولات به عنوان هدایای اداری کاربردی و جذاب محسوب می‌شوند و شما می توانید هر کدام از این محصولات را در مناسبت های خاص مانند هدیه نوروزی اداری به دوستان و همکاران خود کادو دهید.

جالب است بدانید که می توانید با استفاده از هدایای اداری برند کاری خود را به صورت رایگان تبلیغ کنید. شاید بپرسید چگونه؟

زمانی که شما برای یک همکار یا مدیر یک اداره کادویی مانند جا یادداشتی اداری تهیه می کنید با چاپ کردن برند کاری خود بر روی آن محصول، برای افرادی که به دفتر آن شخص می آیند تبلیغی رایگان انجام داده اید.

اما در ادامه تعدادی از انواع بهترین هدیه اداری را باهم بررسی می کنیم.

خرید ست اداری رومیزی

ست اداری رومیزی شامل جا یادداشتی، جای کارت ویزیت،  جای خودکار، استند گوشی، جعبه دستمال کاغذی، سطل، جعبه پذیرایی و زیر لیوانی است. این محصول می تواند یک هدیه کاملا با ارزش و مناسب برای مدیران  و کارمندان برتر سال باشد. حتی می توانید با خرید این مجموعه به عنوان هدایای مدیریتی آن ها را به افرادی که از ترفیع رتبه برخوردار شده اند کادو دهید. این عمل باعث می شود این افراد از حس خوبی برخوردار شده و بیشتر از قبل اشتیاق به کار داشته باشند. ست اداری رومیزی از آن هدایای اداری است که می توان از آن به عنوان یک هدیه رسمی اداری استفاده کرد.

خرید ست اداری رومیزی

خرید ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

جای یادداشتی

جا یادداشتی یکی از انواع بهترین هدیه اداری است که بر سر هر میز اداری نیاز است؛ چرا که بیشتر کارمندان و افراد اداری نیاز دارند یک سری زمان ها و کارها را یادداشت کرده تا آن را فراموش نکنند. به طور کلی این هدیه رسمی اداری به کاربران در محیط کار و دفتر کار خود کمک می ‌کند تا به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند، نظم و انضباط را در محیط کاری خود حفظ کنند و به ترتیب، کارایی واحد خود را بهبود بخشند.

جای یادداشتی

خرید جای یادداشتی کد D134

ست رومیزی اداری تبلیغاتی

اگر قصد دارید به افرادی که همیشه میز اداری شلوغ و نامرتبی دارند یک هدیه مناسب اداری بدهید، ست رومیزی اداری تبلیغاتی یک گزینه کاملا مناسب است. این محصول شامل جای موبایل، جای یادداشتی، و جای خودکاری می باشد. که تمامی لوازم مورد نیازی است که یک فرد اداری باید در جلوی دست خود داشته باشد. این محصول از چوب هایگلاس مرغوب ساخته شده و می تواند یک هدیه نفیس اداری باشد.

یک نکته قابل توجه درباره این محصول این است که همانطور که قبلا گفته شد می توانید با چاپ برند کاری خود تبلیغ کسب و کار خود را به همراه داشته باشید. این روش تبلیغ آسان و کم هزینه در بین هدایای اداری است. اکثر افرادی که در ادارات به همکاران و دوستان خود هدیه می دهند از این روش برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنند.

در انتخاب بهترین هدیه اداری، همیشه بهتر است به نیازها و سلیقه مخاطبان خود توجه کنید. دقت داشته باشید در زمان خرید کادو اداری به مرد و زن بودن افراد توجه کنید. چرا که بعضی از هدایا بسته به رنگ و طرح های خود باید به عنوان هدیه اداری مردانه یا هدیه اداری زنانه داده شوند.

ست رومیزی اداری تبلیغاتی

خرید ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

بهترین هدایای اداری

بهترین هدایای اداری بسته به مخاطبان مختلف مانند هدایای اداری زنانه یا مردانه ، هدایای رسمی اداری و… متفاوت است. برای هدایای اداری زنانه، می‌ توانید از جا یادداشتی زیبا، خرید جعبه های پذیرایی، پک یلدا شرکتی ، خرید جعبه تی بگ، دسته‌ی قلم با طراحی خاص و لوازم جانبی دفتر کاری با رنگ‌های روشن و زنانه استفاده کنید. برای هدایای اداری مردانه، می ‌توانید از هدایایی مانند ست اداری رومیزی، کیف، کیبورد و ماوس بی‌سیم، پاوربانک و هدفون استفاده کنید.

چگونگی انتخاب هدیه اداری

هنگام انتخاب ست هدیه اداری، باید به نکاتی مانند محدودیت بودجه، سلیقه مخاطبان، مناسبت و غیره توجه کنید. برای مثال، اگر هدیه اداری را برای یک مشتری  یا یک کارمند می ‌خواهید، باید به سلیقه و نیازهای او توجه کنید. چرا که اگر هدیه مناسب با سلیقه و نیاز او تهیه کنید، برای آن افراد از جایگاه و ارزش بالاتری برخوردار می شوید و این موضوع در روند کاری شما بسیار سودمند خواهد بود.

نکاتی برای اهدای هدایای اداری

در زمان اهدای هدایای اداری، باید به نکاتی مانند زمان اهدا، روش اهدا و… توجه کنید. برای مثال، اگر هدیه را در مناسبتی مانند تولد همکار یا مشتری اهدا می ‌کنید، بهتر است  با خرید جعبه کادو و هدیه  همراه با طراحی جذاب و نفیس به او تبریک بگویید. استفاده از جعبه کادو و هدیه برای هدایای اداری جنبه رسمی دارد؛ زیرا که یک هدیه اداری است. این هدیه جنبه ارزشی نیز دارد؛ چرا که به عنوان بهترین هدیه اداری برای تقدیر و تشکر به افراد داده می شود.

توجه به نوع مناسبت نکته دیگری است که در زمان اهدای هدایای اداری باید به آن توجه داشته باشید به عنوان مثال اگر قصد دارید به کارمندانتان هدیه شب یلدا بدهید می توانید از پک یلدای سازمانی استفاده کنید.  توجه به این نکات بسیار ریز است که باعث می شود یک فرد یا یک سازمان بر دیگران تاثیر بیشتری بگذارد.

جمع بندی

در این مطلب سعی کرده ایم اطلاعات کاملی از تهیه بهترین هدیه اداری در اختیارتان قرار دهیم. می توانید با موارد گفته شده برای همکاران، کارکنان و دوستان خود یک هدیه مناسب اداری تهیه کنید. هدایای اداری به عنوان یک راه برای تشکر از همکاران، مشتریان و همکاران خارج از شرکت مورد استفاده قرار می ‌گیرند. با توجه به نکاتی که در انتخاب و اهدای هدایای اداری باید در نظر گرفته شوند، می ‌توانید بهترین هدیه اداری را برای مخاطبان خود از سایت ما و با استفاده از مشاوره ی کارشناسان یومارت انتخاب کنید.

Rate this post

1 Comment

  1. بنظرم جایاداشتی یه هدیه اداری قشنگ شیک جمع و جوره که میتونید با قیمت خیلی مناسب از سایت خوب یومارت خریداری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه