بهترین هدایای سازمانی و شرکتی و اداری

هدایای سازمانی

امروزه بسیاری از شرکت ‌و اداره ها به دنبال برقراری روابطی استوار و مستحکم بین خود و کاربرانشان هستند. یکی از تکنیک‌ های بسیار عالی که در بازاریابی می ‌تواند تاثیر گذار باشد. ارائه هدایای منحصر به فرد سازمانی و هدایای سازمانی نوروز می باشد. خوب است بدانید که بازاریابی خلاقانه و حرفه ای سبب می‌ شود مشتریان و کاربران شما نام تجاری شرکت را به رسمیت بشناسند و آن را در ذهن ‌های خود به خوبی حک کنند. بسیاری از شرکت‌ های بزرگ و معتبر در مدت زمان مشخصی از سال از مزایای ارائه هدایای سازمانی تبلیغاتی استفاده می‌ نمایند که پیشنهاد می‌ شود این هدیه ‌ها را به صورت کاربردی و در راستای رفع نیاز کاربران خود تهیه نمایند. همچنین افراد می توانند این هدیه سازمانی را در زمانی که کاربر حتی تصورش هم وجود ندارد، هدیه دهند تا تاثیر آن چند برابر شود. هدیه ‌های سازمانی می ‌تواند از عوامل توسعه کسب و کار شما با کم ترین هزینه ممکن برای شرکت باشد.

در دنیای پیشرفته امروزه که شرکت ها هر روشی را برای تبلیغات به کار می گیرند. استفاده از روش هدیه سازمانی و هدایای شرکتی و ست های اداری رومیزی و تبلیغاتی به خوبی می تواند موجب افزایش تبلیغات با هزینه خیلی کمتر شود. این روش کم هزینه را به راحتی می توان به صورت برگزاری مراسم ها و مناسبتی خاص یا به شکل دائمی برگزار کرد. این هدایای سازمانی می توانند از کوچک ترین و ارزانترین اشیاء شروع شوند و به هر کسی اهدا شوند. به عنوان مثال می توانید به مناسب شب یلدا به مشتریان ویژه تان پک یلدایی نفیس هدیه دهید.

بهترین هدایای سازمانی

 

بهترین هدیه سازمانی عید نوروز

ارائه هدیه سازمانی عید نوروز امروزه از پرطرفدارترین ایده هایی است که در تبلیغات شرکت ها و نهاد های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هدیه دادن از گذشته در دنیا مورد توجه قرار داشته و هین عمل در فرهنگ کشور ما نیز سابقه دیرینه ای دارد. از دیرباز افراد به مناسبت های گوناگونی برای یکدیگر اقدام به خرید هدیه می کردند. با پیشرفت بشر و افزایش رقابت بین شرکت ها و سازمان های مختلف این روش برای تبلیغات محصولات شرکت ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. شرکت ها برای افزایش تبلیغات و بهره وری بیشتر اقدام به ارائه هدایای سازمانی خاص به کارمندان خود می نمایند. این هدیه های سازمانی می توانند به مناسبت های مختلف نظیر هدیه سازمانی عید نوروز، افتتاح پروژه جدید در شرکت و یا سالگرد تاسیس شرکت ارائه شوند. هدایای سازمانی تبلیغاتی در واقع خود یک ارتباط میان شرکت و مشتریان می باشد. این هدیه های سازمانی که معمولا با برچسب و آرم تبلیغاتی شرکت معرفی می شوند می توانند به کارمندان شرکت، اعضای خانواده آنان، مشتریان ویژه شرکت و دیگر افراد تعلق بگیرند. گاه با برگزاری جشن ها و مراسمات سالانه می توان با اهدای محصولات برند خود به دیگران با هزینه ی کم موجب ترویج و تبلیغ نام تجاری شرکت خود شوید. معمولا شرکت ها در هزینه های سالانه خود مبلغی را برای ارائه این هدیه های سازمانی خاص در نظر می گیرند.

انواع هدایای سازمانی (ست های اداری رومیزی و تبلیغاتی)

همان گونه که بیان شد هدف ما از ارائه هدیه های سازمانی توسعه بیشتر و معرفی محصولات یک شرکت و افزایش تبلیغات به واسطه افراد مختلف بین مردم می باشد. اما این هدیه های سازمانی انواع مختلفی دارند که بسته به ایده و برنامه شرکت متفاوت است. اینکه هزینه و ارزش هدیه شما چه قدر است مهم نیست. شما می توانید با ایده و نگرش حرفه ای خود و هزینه کم، ارزش کار خود را بالا ببرید. در این مقاله از فروشگاه یومارت به بررسی و معرفی ست های اداری رو میزی و تبلیغاتی به عنوان یکی از هدایای سازمانی تبلیغاتی خاص رو میزی می پردازیم.

هدایای سازمانی نوروز

هدایای سازمانی لوکس و خاص و نفیس

ست های اداری رو میزی و تبلیغاتی، از انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی است که شامل وسایلی همرنگ و هم شکل از جنس های مختلف برای نظم دهی به لوازم روی میز و دسترسی راحت تر به آن ها می باشد.

از مهم ترین و شیک ترین هدایای سازمانی تبلیغاتی می توان به ست های اداری رو میزی و تبلیغاتی اشاره نمود. این ست های اداری رو میزی و تبلغاتی ها گاهی با طرح های از پیش آماده همراه هستند و با چاپ کردن برند شرکت روی این ست های اداری به مدیران شرکت های مختلف اهدا می شود اما شاید زیباترین ست های اداری رو میزی و تبلیغاتی که بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند، ست های اداری رو میزی باشند که با چوب ساخته می شوند.

از این رو وسایل روی میز اداری که بیشتر استفاده می شود، شامل: خودکار، مداد، قیچی، منگنه، پانچ، دفترچه یادداشت و … می باشد. خرید ست اداری رو میزی ارزان، باعث می شود تا برگه ها، سنجاق، استامپ، خودکار و یا مداد ها در جای مشخص خود قرار بگیرند. هدایای مدیریتی رو میزی انواع مختلفی دارد، مانند ست لوازم اداری رو میزی سفید، فانتزی و در جنس های مختلفی مانند چوبی، چرمی، چرم و چوب ساخته می شوند.

استفاده از هدیه تبلیغاتی سازمانی خاص رو میزی، بر خلاف تصور، ارزان و مقرون به صرفه می باشد و با توجه به بازار هدف و توان مالی انتخاب ‌های گسترده‌ای وجود دارد. هم چنین علاوه بر این که برند و یادتان همواره در کنار مشتریان خواهد بود، امکان آشنا شدن سایر افراد با شما و کسب و کارتان هم فراهم می‌ ‎شود.

در خصوص هدایای سازمانی خاص رو میزی و انواع ست های اداری رو میزی و تبلیغاتی باید بدانید: از آن جایی که این ست ها بر روی میز و در معرض تماشای افراد زیادی قرار می گیرند. ثبت نام و نشان برندتان بر روی آن ها می تواند یکی از موثرترین روش های تبلیغ پربازده باشد. اگر این هدایای سازمانی با خلاقیت و ظرافت انتخاب شوند نتیجه فوق العاده ای برای سازمان شما به همراه دارد. تصور کنید ست های اداری رو میزی و تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی سازمانی شما بر روی میز کارمندان شرکت رقیب یا سایر شرکت ها، تا چه اندازه می تواند نماینده خلفی برای تبلیغ برندتان باشد.

هدایای سازمانی خاص

مزایای هدایای سازمانی نوروز

اگر شما می خواهید تعداد مشتریانتان افزایش یابد، باید از انواع مختلف روش ها برای تبلیغات استفاده نمایید. یکی از این راه کار ها ارائه هدایای سازمانی نوروز با برچسب شرکت شما می باشند. که تاثیر بسیاری در جذب مشتریان شما دارد. تبلیغات امروزه هزینه بالای دارد اما این روش در عین کم هزینه بودن مزیت های دیگری هم به همراه دارد. موجب وفاداری بیشتر مشتری به شما می شود. مزیت دیگر این روش معرفی گسترده تر برند شرکت است که موجب جذب مشتری بیشتری خواهد شد.

خرید اینترنتی هدایای سازمانی

اگر شما قصد خرید هدایای سازمانی خاص را دارید و به دنبال معروف ‌ترین فروشگاه هدایای سازمانی در ایران هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه یومارت است که در این فروشگاه انواع هدیه تبلیغاتی سازمانی با قیمت مناسب و بسته ‌بندی شیک عرضه می ‌شود.

مزایای خرید از فروشگاه یومارت می تواند شامل: مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع هدایای مدیریتی، هدیه های تبلیغاتی سازمانی، امکان تهیه انواع هدایای سازمانی خاص و متناسب با بودجه مورد نظر شما، ارسال به سراسر کشور در کوتاه ترین ‌زمان ممکن، قابلیت ارسال بسته ‌ها از طریق پست پیشتاز، امکان برگشت وجه در صورت هرگونه نقض یا شکستگی هنگام ارسال محصول، بسته‌بندی ایمن و مناسب محصولات، قابلیت پیگیری سفارشات از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل آن، قابلیت پرداخت و ثبت سفارش به صورت آنلاین، پشتیانی آنلاین و رعایت حریم شخصی کاربران باشد.

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

ست رومیزی اداری چوبی کد D130، از چوب هایگلاس و چرم مرغوب در رنگ آبنوس تیره طراحی شده است. ابعاد اجزای این ست که شامل جا یادداشتی 5/13، عرض5/10 و ارتفاع 5/3 سانتی متر، جای ویزیت طول 12، عرض 5 با ارتفاع 4 سانتی متر، کازیه طول 32، عرض23 با ارتفاع 5/5سانتی متر، جا خودکاری و استند گوشی طول 5/12، عرض5/10 با ارتفاع 10 سانتی متر، جعبه دستمال طول 5/23، عرض5/11 با ارتفاع 7سانتی متر، سطل طول5/10، عرض5/10 با ارتفاع 5/6 سانتی متر، جعبه پذیرایی طول27، عرض22 با ارتفاع 7 سانتی متر، زیر لیوانی طول 5/10، عرض5/10 سانتی متر می باشد. با چاپ برند مورد نظرتان روی این ست، از این ست رومیزی اداری چوبی به عنوان هدیه سازمانی تبلیغاتی استفاده کنید.

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

ست رومیزی اداری چوبی کد D131، از چوب هایگلاس و چرم باکیفیت در رنگ آبنوس تیره برای نظم بخشیدن به میزکاری شما، تولید شده است. ابعاد جا یادداشتی طول 5/13، عرض5/10 و ارتفاع آن 5/3 سانتی متر، ابعاد جای ویزیت طول12، عرض5 و ارتفاع آن 4 سانتی متر، ابعاد جا خودکاری و استند گوشی طول5/12،عرض5/10 و ارتفاع 10 سانتی متر، ابعاد کازیه 32طول، عرض23 و ارتفاع آن 5/5 سانتی متر می باشد. با چاپ برند شرکت خود روی این ست اداری، جلوه ای بی نظیری به میز کارتان ببخشید و از آن به عنوان هدیه سازمانی تبلیغاتی استفاده نمایید.

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

خرید ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502،  از سری محصولات جدید و منحصر به فرد فروشگاه یومارت است که در طراحی آن تمامی نکات مهم کاربردی در نظر گرفته شده است. ست رومیزی اداری تبلیغاتی شامل استند موبایل، جا یادداشتی و جا خودکاری است که استند آن متحرک می باشد و شما می ‌توانید در کنار پک و یا روی آن به صورت کشویی به باکس وصل کرده و از آن استفاده کنید. روی استند و بدنه پک، امکان چاپ تبلیغات باکیفیت وجود دارد. اجزای این پک از چوب هایگلاس مرغوب طراحی و تولید شده است. و ابعاد هر کدام از اجزای به شرح زیر است: طول باکس 25، عرض 12 سانتی متر و ارتفاع باکس کف 3 سانتی متر، ارتفاع جا یادداشتی 3سانتی متر، ارتفاع استند موبایل 17سانتی متر می باشد.

دیوان حافظ جیبی

خرید دیوان حافظ جیبی

دیوان حافظ جیبی

دیوان حافظ جیبی جلد چرم، یکی از نمونه طرح هایی است که اندازه‌ی کوچک تولید شده و ابعاد آن 16در 9 سانتی ‌متر می باشد. در این کتاب نفیس 575 صفحه ای غزلیات به همراه فالنامه و تفسیر آن چاپ شده است. این دیوان حافظ نفیس علاوه بر جنبه حافظ خوانی، زینت بخش منازل شما هم خواهد بود. از این منظور بسیاری از مشتریان ، دیوان حافظ جیبی موجود در فروشگاه یومارت را برای هدیه به نزدیکانشان در مناسبت‌ های مختلف  انتخاب می نمایند.

استند رومیزی موبایل کد S130 باامکان چاپ متن تبلیغاتی

خرید استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

استند رومیزی موبایل کد S130 با امکان چاپ متن تبلیغاتی

استند رومیزی موبایل تبلیغاتی از تولیدات حرفه ای و بی نظیر یومارت، با طراحی ساده و شیک، اساسی ترین نیاز های شما را از یک استند همراه فراهم می آورد. این استند رومیزی موبایل یکی از انواع نگهدارنده های موبایل است که برای قرار دادن روی هر نوع میز قابل استفاده است. استند رومیزی موبایل از پلکسی باکیفیت با ارتفاع  15/5 و عرض 8 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

هدایای سازمانی تبلیغاتی

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

پک هدیه شب یلدا کد Y-003، از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضدخش تولید شده است. ابعاد این جعبه یلدا  22*22 و ارتفاع آن 6 سانتی متر می باشد که محتویات آن شامل مغزیجات با کیفیت و درجه یک می باشد.شما می توانید از این پک به عنوان هدیه شب یلدا به مشتریان ویژه تان استفاده کنید.

پک یلدا

جمع بندی

در دنیای مدرن امروزه که رقابت تنگاتنگی بین برند ها و شرکت های مختلف وجود دارد؛ استفاده از روش های تبلیغاتی موجب می شود که شما از قافله تبلیغات عقب نمانید. پیشنهاد ما برای شما این است علاوه بر دیگر روش ها، از روش خرید هدیه نوروزی سازمانی و هدیه نوروزی اداری نیز استفاده نمایید تا نام تجاری شما بیشتر بتواند به میان خانه ها راه پیدا کند. فروشگاه یومارت به پشتوانه سال ها تجربه در ارائه هدایای سازمانی می تواند با تضمین کیفیت و با بسته بندی های بسیار زیبا این خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه