بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را بیشتر بشناسید

بهترین دم نوش ها

بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه را باید با توجه به ویژگی ها و مزایای خاص هر دمنوش انتخاب کنید. همه ما از کودکی با انواع دمنوش های گیاهی آشنا شده ایم و بارها خصوصا در هنگام سرما خوردگی، دل درد، سر درد و … از مزایای آن ها بهره برده ایم. دمنوش های گیاهی دنیای بسیار گسترده ای دارند و برای طیف وسیعی از امراض روحی و جسمی دارای فواید خاص می باشند.

در این نوشته تصمیم داریم تا به طور کامل به سوال بهترین دمنوش چیست؟ پاسخ دهیم و فهرستی از بهترین دمنوش ها برای سلامتی بدن را معرفی کنیم. بنابراین در صورتی که شما هم ترجیح می دهید به جای داروهای شیمایی برای پیشگیری یا درمان مشکلات جسمی یا روانی خود از بهترین نوع دمنوش استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه

بهترین دمنوش روزانه

این روزها توجه ویژه ای به طب سنتی می شود و حتی بسیاری از شرکت های داروسازی نیز از خواص دمنوش ها برای تهیه برخی از داروها استفاده کرده اند. ما شاهد شربت ها و قرص های گیاهی زیادی در داروخانه ها هستیم و همین موضوع نیز نشان دهنده اهمیت بهترین دمنوش ها برای سلامتی بدن می باشد. در ادامه، به برخی از بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه، اشاره می ‌کنیم :

  1. چای سبز: چای سبز یکی از نام آشناترین گزینه ها در فهرست بهترین دمنوش جهان است. این دمنوش برای سلامتی بسیار مفید است و دارای خواص ضد اکسیدانی، ضد التهابی و ضدعفونی کننده می باشد.
  2. زنجبیل : زنجبیل نیز یکی از بهترین دم نوش ها است که می ‌توانید برای مصرف روزانه انتخاب کنید. این دمنوش دارای خواص ضد التهابی، ضدعفونی کننده و ضد سرماخوردگی است. علاوه بر این، زنجبیل بهترین دمنوش گیاهی برای برطرف کردن حالت تهوع می باشد. دمنوش زنجبیل برای افزایش انرژی نیز مفید است و همچنین برای افرادی که از ارتریت رنج می برند انتخاب مناسبی می باشد.
  3. دمنوش گزنه : دمنوش گزنه یکی از موارد در فهرست  بهترین نوع دمنوش برای کاهش قند است. علاوه بر این، دمنوش گزنه برای کاهش فشار خون و درمان کم خوبی نیز مفید می باشد. فواید دیگر این بهترین دم نوش، کاهش درد رماتیسم، برطرف کردن عفونت ادرار، کلیه و مثانه، درمان عطسه و سرفه، افزایش ایمنی بدن و … است.
  4. دمنوش هل : این دمنوش برای درمان سوء هاضمه و دل ‌درد به عنوان یکی از موارد بهترین دمنوش شناخته می شود. علاوه بر این ها از دمنوش هل می توانید برای اصلاح اختلالات ریوی و درمان سرفه نیز استفاده کنید.

بهترین دمنوش

بهترین دمنوش خوشمزه

  1. دمنوش بابونه : هر چند انتخاب بهترین دمنوش جهان به سلیقه و ذائقه افراد بستگی دارد اما دمنوش بابونه را می توانیم یکی از بهترین دم نوش ها بدانیم. این دمنوش عطر خوبی دارد و بسیار آرام بخش است. بنابراین در انتهای یک روز پر استرس و خسته کننده می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. خواصی که منجر به تنظیم قند خون و کاهش فشان خون می شود سبب شده است تا دمنوش بابونه در فهرست بهترین دمنوش ها برای سلامتی بدن قرار بگیرد.
  2. دمنوش نعنا : با توجه به عطر و طعم خاص و دلپذیر نعنا می توانیم این دمنوش را نیز در فهرست بهترین دمنوش خوشمزه قرار دهیم. نعنا احساس خنکی ایجاد می کند و مصرف آن در هوای گرم بسیار دلپذیر است. دمنوش نعنا دارای خواص زیادی از جمله درمان بیماری های گوارشی، درمان درد معده، رفع سوء هاضمه، بر طرف کردن حالت تهوع، تسکین درد عضلات روده و  معده می باشد.

انواع جعبه دمنوش

اگر شما اهل نوشیدن دمنوش هستند، خرید جعبه چوبی دمنوش و یا خرید جعبه تی بگ می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. با استفاده از این جعبه های زیبا می توانید دمنوش های خود را به صورت کاملا مرتب و زیبایی روی میز پذیرایی قرار دهید. برخی از پرطرفدارترین جعبه های دمنوش که می توانید از سایت یومارت تهیه کنید عبارتند از :

جعبه دمنوش چوبی کد B309

این جعبه دمنوش بسیار زیبا و کاربردی است. این جعبه دارای هفت محفظه جداگانه است و شما می توانید مواردی از بهترین دمنوش ها برای صبح یا شب را در  آن ها قرار دهید. این محصول از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش تولید شده و کیفیت بالایی دارد.

جعبه پذیرایی چوبی کد B309

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B309

جعبه دمنوش چوبی وارمردار کد B314

جعبه های وارمر دار برای نگهداری از دمنوش بسیار مناسب هستند. با استفاده از این جعبه ها شما می توانید قوری را روی وارمر قرار دهید تا دمنوش شما هم دم بکشد و هم گرم بماند. این محصول زیبا از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش تولید شده است و دارای هفت محفظه است. شما می توانید تعدادی از موارد بهترین دمنوش روزانه را در این محفظه ها قرار دهید. این محصول را می توانید به عنوان هدیه نوروزی اداری، بهترین هدیه روز زن، هدیه شب یلدا و … خریداری کنید.

جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B314

خرید جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B314

جعبه دمنوش چوبی زمرد کد B150

اگر می خواهید از مهمانان خود به وسیله بهترین دمنوش خوشمزه پذیرایی کنید می توانید تعدادی از بهترین نوع دمنوش را در این جعبه چوبی زیبا قرار دهید. این محصول از  چوب ام دی اف دو رو ساخته شده و دارای پنج محفظه می باشد. این محصول یکی از بهترین جعبه های پذیرایی چوبی است و پذیرایی کردن را بسیار راحت می کند.

جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

خرید جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

پاسماوری چوبی کد B320

خرید پاسماوری چوبی نیز انتخاب خوبی برای نگهداری دمنوش ها است. این محصول زیبا از چوب ام دی اف مرغوب تولید شده است و کیفیت بالایی دارد. این محصول زیبا انتخاب خوبی به عنوان هدایای مدیریتی و هدایای سازمانی می باشد.

پاسماوری چوبی کد B320

خرید پاسماوری چوبی کد B320

جعبه دمنوش چوبی کد B308

برای پذیرایی کردن با بهترین دم نوش ها می توانید از این محصول زیبا استفاده کنید. جنس این جعبه دمنوش از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش می باشد. این جعبه دارای شش محفظه با درب جداگانه است و می تواند انتخاب خوبی به عنوان بهترین هدیه نوروزی، بهترین هدیه روز مادر، هدیه یلدا و … باشد.

جعبه پذیرایی چوبی کد B308

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B308

فروشگاه آنلاین یومارت علاوه بر جعبه دمنوش انواع جعبه پذیرایی، جعبه کادو و هدیه، جعبه یلدا و … را به شما عزیزان عرضه می کنید.

بهترین دمنوش ها برای صبح

در ادامه به برخی از بهترین دمنوش ها برای صبح، اشاره خواهیم کرد :

  1. دمنوش دارچین و استویا : از آن جایی که استویا کم کالری است و قند خون را نیز بالا نمی برد انتخاب بسیار مناسبی برای صبح می باشد. دارچین نیز با جلوگیری از ریزه خواری به لاغری و رسیدن به تناسب اندام کمک می کند. بنابراین دمنوش دارچین و استویا می تواند بهترین دمنوش روزانه برای لاغری باشد.
  2. چای اولانگ : این چای نیز به دلیل فواید و تنوع خوبی که دارد در فهرست بهترین دمنوش گیاهی قرار می گیرد. از جمله فواید چای اولانگ می توانیم به درمان اگزما، کاهش وزن، چربی سوزی، افزایش عملکرد و هوشیاری مغز اشاره کنیم.
  3. چای سفید : این نوع چای کافئین بسیار کمی دارد. به علت خواص ضد پیری موجود در این نوع چای می توانیم این دمنوش را یکی از گزینه های بهترین دم نوش برای محافظت از پوست بدانیم. خواص و فواید این دمنوش برای جلوگیری از ابتلا به سرطان روده بزرگ نیز مفید می باشند.

بهترین دمنوش گیاهی

  1. دمنوش زنجبیل و عسل : دمنوش زنجبیل و عسل بهترین دمنوش برای افراد سرمایی و بی اشتها است. ترکیب زنجبیل و عسل طبع گرمی دارد و سطح انرژی بدن را بالا می برد. این دمنوش به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه به پاکسازی و سلامت کبد نیز کمک می کند.
  2. چای ماچا : این نوع چای بهترین دمنوش دنیا برای لاغری است. جالب است بدانید که این چای برای لاغری و کاهش وزن، ده برابر تأثیرگذارتر از چای سبز می باشد. از چای ماچا اغلب به عنوان بهترین دمنوش گیاهی برای چربی سوزی شکم، پهلو و ران استفاده می شود.
Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه