بهترین جعبه های پذیرایی چوبی

بهترین جعبه های پذیرایی چوبی

بهترین جعبه های پذیرایی چوبی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را می توانید از فروشگاه آنلاین یومارت تهیه کنید. جعبه های پذیرایی که این روزها طرفداران زیادی هم پیدا کرده اند به شما کمک می کنند تا به صورتی کاملا شیک و حرفه ای از مهمانان خود در منزل و یا محل کار پذیرایی کنید. این جعبه ها به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده اند و می توانید انواع چای کیسه ای، دمنوش، نسکافه، مولتی کافه، هات چاکلت، خشکبار، شکلات، قند و … را در قسمت های مختلف آن قرار دهید.

در این نوشته تصمیم داریم تا تعدادی از بهترین مدل های جعبه پذیرایی چوبی را معرفی کنیم. برای خرید جعبه های پذیرایی، خرید جعبه دستمال کاغذی و سطل آشغال، خرید جعبه جا قاشقی، جعبه یلدا  و … می توانید به راحتی و به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت یومارت ثبت کرده و محصول مورد نظرتان را درب منزل دریافت کنید.

جعبه پذیرایی چوبی کد B308

یکی از بهترین جعبه های پذیرایی چوبی، جعبه پذیرایی چوبی کد B308 است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این جعبه زیبا به شش قسمت تقسیم شده است. تمامی قسمت ها دارای درب جداگانه هستند که سبب می شود تا تمامی مواد خوراکی شما تازه و با کیفیت باقی بمانند و از ورود گرد و غبار نیز جلوگیری می کند. این محصول زیبا و کاربردی از MDF روکش دار سه میل و پلکسی تایوانی ضد خش و به رنگ فندقی درست شده است.

بهترین جعبه های پذیرایی چوبی
خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B308

جعبه پذیرایی چوبی کد B309

این محصول زیبا دارای هفت قسمت می باشد و شما می توانید خوراکی های رنگارنگ تر و همچنین متفاوت تری را در داخل قسمت های مختلف آن قرار دهید. درب زیبایی نیز برای این محصول طراحی شده است که نمای آن را شیک کرده است. قفل کوچک این جعبه هم به زیبایی ظاهری آن کمک کرده و هم در هنگام جابجا کردن جعبه مانع از ریختن خوراکی های داخل آن می شود.

یکی از موارد مهمی که در هنگام انتخاب بهترین جعبه پذیرایی باید مورد توجه قرار دهید کیفیت متریال تشکیل دهنده جعبه است. این محصول زیبا و کاربردی از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش درست شده است و کیفیت بالایی دارد.

کاربردی ترین جعبه های پذیرایی
خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B309

جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B314

از کاربردی ترین جعبه های پذیرایی می توانیم به جعبه هایی که وارمر دارند اشاره کنیم زیرا کمک می کنند تا نوشیدنی شما در طول مهمانی گرم بماند. این محصول زیبا سفید رنگ است و نمای شیکی دارد. هفت قسمت مختلف در این جعبه وجود دارد که می توانید با انواع تنقلات و دم نوش ها نمای زیبایی به آن ها بدهید. جنس این محصول از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش می باشد.

بهترین جعبه پذیرایی چوبی رومیزی
خرید جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B314

جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B315

انتخاب بهترین جعبه پذیرایی چوبی رومیزی کاملا به سلیقه خودتان بستگی دارد. مواردی مانند وارمر دار بودن یا بدون وارمر، در داشتن یا بدون در، قفل داشتن یا بدون قفل و … در انتخاب افراد مختلف تأثیر می گذارد. یکی دیگر از کاربردی ترین جعبه های پذیرایی، جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B315 می باشد. این جعبه زیبا به 12 قسمت تقسیم شده است و شما می توانید به راحتی انواع دمنوش، چوب دارچین، گل سرخ، شکلات و … را داخل محفظه های آن قرار دهید.

وارمر این جعبه به گرم ماندن نوشیدنی کمک می کند و نمای جعبه را نیز زیباتر کرده است. این محصول گردویی رنگ از چوب ام دی اف مرغوب تولید شده است و دارای دو درب جداگانه می باشد که هر درب شش محفظه را می پوشاند.

بهترین جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای
خرید جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B315

جعبه پذیرایی چوبی چهار درب و دستمال کد B143

این محصول زیبا علاوه بر چهار قسمت برای قرار دادن تنقلات، دم نوش ها، شکلات و … دارای جای دستمال کاغذی نیز می باشد. هر چهار قسمت این جعبه دارای درب های جداگانه شیشه ای هستند که علاوه بر جلوگیری از ورود گرد و غبار سبب می شود تا خوراکی ها به راحتی دیده شوند.

در هنگام انتخاب بهترین جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای باید علاوه بر زیبایی ظاهری به جنس مواد اولیه آن نیز توجه داشته باشید. جنس این محصول زیبا از بهترین جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای است و رنگ فندقی چشم نوازی دارد.

بهترین مدل های جعبه پذیرایی چوبی
خرید جعبه پذیرایی چوبی چهار درب و دستمال کد B143

ست جعبه پذیرایی چوبی کد B306 طرح آیدا

برخی از بهترین مدل های جعبه پذیرایی چوبی مدل هایی هستند که در کنار جعبه پذیرایی، سطل زباله، جای دستمال کاغذی، جای قاشق و چاقو، زیرلیوانی و … نیز دارند. با انتخاب این ست های زیبا می توانید نمای شیکی به پذیرایی خود ببخشید.

ست جعبه پذیرایی چوبی کد B306 طرح آیدا شامل جعبه پذیرایی، سطل، شش عدد زیر لیوانی، جعبه دستمال کاغذی و جعبه قاشق است. جنس این مجموعه از MDF روکش دار سه میل و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش و فندقی رنگ می باشد.

ست جعبه پذیرایی چوبی
خرید ست جعبه پذیرایی چوبی کد B306 طرح آیدا

ست جعبه پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

این ست زیبا و کاربردی شامل یک جعبه پذیرایی، سطل، جعبه دستمال کاغذی، جعبه قاشق و شش عدد زیر لیوانی می باشد. جعبه پذیرایی موجود در این ست یکی از بهترین مدل های جعبه پذیرایی چوبی است که دارای چهار محفظه است که با توجه به سایز آن ها می توانید انواع نبات های رنگی، بسته های نسکافه، هات چاکلت، مولتی کافه و … را نیز در آن ها قرار دهید. این محفظه ها درب های جداگانه دارند. این ست زیبا از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس شفاف نشکن ساخته شده و فندقی رنگ است.

20 مدل جعبه پذیرایی
خرید ست جعبه پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

جعبه پذیرایی چوبی کد B301

یکی دیگر از 20 مدل جعبه پذیرایی که در این نوشته معرفی می کنیم، جعبه پذیرایی چوبی کد B301 است. این محصول مربعی شکل بوده و ابعاد آن 24در 24 سانتی متر و با ارتفاع 8 سانتی متر می باشد. این محصول دارای درب شفاف است که باعث می شود مهمانان به راحتی بتوانند خوراکی های داخل آن را ببینند. جنس این جعبه زیبا از ام دی اف سه میل و پلکسی گلاس شفاف ضد خش است.

بهترین جعبه های پذیرایی چوبی
خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B301

جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

در فهرست 20 مدل برتر جعبه پذیرایی می توانیم به جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150 اشاره کنیم. این محصول زیبا دارای پنج محفظه و درب چوبی است. جنس این جعبه زیبا از چوب ام دی اف دو رو بوده و کیفیت خوبی دارد. با توجه به قیمت مناسب این محصول می تواند یکی از بهترین جعبه های پذیرایی چوبی برای هدیه دادن به عزیزان باشد. این محصول رنگ گردویی زیبایی دارد.

فهرست بهترین جعبه پذیرایی چوبی رومیزی
خرید جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

جعبه پذیرایی چوبی آیدا کد B208

این محصول زیبای فندقی رنگ دارای هفت محفظه برای قرار دادن تنقلات مختلف و انواع چای و دمنوش است. کیفیت خوب و طراحی زیبا سبب شده است تا این محصول نیز در فهرست بهترین جعبه پذیرایی چوبی رومیزی قرار بگیرد. درب این محصول طراحی بسیار چشم نوازی دارد و به میز پذیرایی شما جلوه خاصی می بخشد. این جعبه از جنس چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش درست شده است. این محصول در دو رنگ فندقی و گردویی موجود می باشد.

جعبه پذیرایی چوبی
خرید جعبه پذیرایی چوبی آیدا کد B208

جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B206

این جعبه پذیرایی به چهار قسمت تقسیم شده است و ابعاد و اندازه بسیار مناسبی دارند. هر چهار قسمت دارای درب جداگانه شفاف هستند که سبب می شود خوراکی ها تمیز و تازه بمانند و به راحتی دیده شوند. جنس این محصول از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضدخش است. این محصول را می توانید از میان دو رنگ فندقی و گردویی انتخاب کنید.

بهترین جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای
خرید جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B206

جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B205

این محصول زیبا از جنس چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی است و به پنج قسمت جداگانه با درب های مجزا تقسیم شده است. رنگ قندقی زیبا و طراحی چشم نواز این جعبه نظر مشتریان را به خود جلب کرده است.

خرید بهترین جعبه پذیرایی
خرید جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B205
Rate this post

8 Comments

  1. سفارش تولید انبوه از جعبه ترنج کد B206 دارید؟؟؟ از این مدل جعبه در تیراژ بالا میخام
    • شما هر مدلی مر نظرتون بود برای سفارش عکسش رو برای همکاران ارسال کنید از طریق واتس آپ یا ایتا : 09368935260
  2. سفارش در تعداد انبوه از جعبه ترنج B206 هم دارید ؟ من از این مدل جعبه در تیراژ بالا میخام ممنون میشم راهنماییم کنید چطور میتونم سفارش بدم
    • شما هر مدلی مر نظرتون بود برای سفارش عکسش رو برای همکاران ارسال کنید از طریق واتس آپ یا ایتا : 09368935260
  3. سفارش در تعداد انبوه از جعبه ترنج B206 هم دارید ؟ من از این مدل جعبه در تیراژ بالا میخام ممنون میشم راهنماییم کنید چطور میتونم سفارش بدم
    • شما هر مدلی مر نظرتون بود برای سفارش عکسش رو برای همکاران ارسال کنید از طریق واتس آپ یا ایتا : 09368935260
  4. سلام. از این جعبه ها برای صادارت میوه های خشک هم میشه استفاده کرد؟این قابلیت را دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه