چه تنقلاتی در پک شب یلدا قرار دهیم؟

بیشتر درباره چه تنقلاتی به عنوان کادو شب یلدا در پک قرار دهیم و چه تنقلاتی در پک یلدای سازمانی برای کارمندان قرار قرار دهیم توضیح می دهیم.

همانطور که می دانید ایرانیان هر سال آخرین شب آذر ماه را به عنوان شب یلدا جشن می گیرند و دور هم جمع شدن فامیل و خوردن تنقلات ، این شب را برای خود و اطرافیانشان به یاد ماندنی می کنند. تاریخچه شب یلدا به گذشته ای خیلی دور بر می گردد. یکی از جذاب ترین بخش های بلند ترین شب سال خوردن تنقلات است که برای کودکان و بزرگسالان هیجان انگیز است. در ادامه بیشتر درباره چه تنقلاتی به عنوان کادو شب یلدا در پک قرار دهیم و چه تنقلاتی در پک یلدای سازمانی برای کارمندان قرار قرار دهیم توضیح می دهیم.

تنقلات شب یلدا

محتوای یک پک شب یلدا (شب زمستانی طولانی و تاریک است که در ایران و کشورهایی با فرهنگ پارسی ‌زبان جشن یلدا برگزار می‌شود) ممکن است متنوع باشد و بسته به سلیقه هر فرد متفاوت باشد. اما در زیر می‌توانید برخی از تنقلات معمول در پک شب یلدا را بیان کنیم:

آجیل و خشکبار

انواع آجیل و خشکبار مانند بادام، گردو، پسته و بادام زمینی که به صورت خام یا نمکی شده باشند.

میوه‌های خشک

میوه های خشک مانند سیب، خرما، آلوچه، آلبالو و انگور خشک، همراه با ترشیجات مختلف مانند هویج ترشی، هندوانه ترشی و خیارشور.

شیرینی‌ها

شیرینی‌های محلی و معمولاً سنتی ایرانی مانند پاستیل، سوهان، قره ‌قروت ، سوغاتی‌های محلی و شیرینی‌هایی که به صورت خانگی تهیه شده باشند.

مواد غذایی سنتی

مواد غذایی سنتی شامل نان و شیرینی‌های محلی مانند نان سنتی، شیرینی‌های عسلی و زنجبیلی، کلوچه‌ها و پیراشکی‌ها.

نوشیدنی‌ها و دمنوش ها

نوشیدنی‌های گرم و سرد مانند چای، قهوه، شربت، عرقیجات مختلف و نوشیدنی‌های محلی مانند بهترین دمنوش‌های گیاهی.

شمع و آتش بازی

استفاده از شمع‌های معطر و آتش بازی‌ها برای ایجاد جوی دلپذیر و جشنی در شب یلدا.

لطفاً توجه داشته باشید که این فهرست تنها یک نمونه است و شما می‌توانید به دلخواه خودتان به پک شب یلدا موارد دیگری را اضافه کنید و آن را به سلیقه خودتان شخصی‌سازی کنید.

چه تنقلاتی به عنوان کادو شب یلدا در پک قرار دهیم؟

به عنوان کادو شب یلدا، می‌توانید انواع تنقلات و مواردی مثل انواع نوشیدنی ها و دمنوش ها، شیرینی و آجیل و خشکبار را در پک قرار دهید.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

این پک شب یلدا از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضدخش ساخته شده است. از ویژگی های این پک می توان به بسته بندی خاص و سنتی ایرانی اشاره کرد که مناسب هدیه شب یلدا نیز می باشد. این جعبه چوبی با ابعاد 22 در 22 و ارتفاع 6 سانتی متر است. و حالا پاسخ به سوال خیلی از شما که چه تنقلاتی در پک شب یلدا قرار دهیم؟ تنقلاتی که ما در این پک قرار دادیم میوه خشک و مغزیجات درجه یک است همچنین داشتن فال حافظ و گیفت یلدایی از جذابیت های این پک یلدایی می باشد.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-003

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-006

این پک یلدایی دارای 4 جار شیشه ای با ارتفاع 14 سانتی متر می باشد. بسته این پک هم سبک مدرن و هم سبک ایرانی دارد. تنقلاتی که ما در آن قرار دادیم شامل نخودچی با کیفیت، میوه خشک، مغزیجات درجه 1 و تازه و شکر پنیر گل است.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-006

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-006

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

اگر به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی هستید و یا می خواهید بدانید که چه تنقلاتی در پک شب یلدا قرار دهیم، پیشنهاد می شود هدیه شب یلدا یومارت را  فراموش نکنید. رنگ ها و نقش های خاص اصیل ایرانی روی جعبه پذیرایی چوبی اصفهان و مشهد بهترین هدیه های شبب یلدا محسوب می شوند.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-004

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002

پک یلدایی با کد Y-002 بسته بندی با روحیه ایرانی مناسب شب یلدا دارد، این جعبه چوبی 18 در 18 سانتی متر است و محتویات آن از آجیل های ممتاز و با کیفیت است.

هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002

خرید هدیه شب یلدا پکیج کد Y-002

چه تنقلاتی در پک یلدای سازمانی برای کارمندان قرار قرار دهیم؟

در یک پک یلدای سازمانی برای کارمندان، می‌توانید انواع تنقلات و موارد زیر را در نظر بگیرید:

شیرینی‌ها و کیک

انواع شیرینی‌های مختلف مانند کیک‌ها، کلوچه‌ها، پای، کاپ‌کیک‌ها و شیرینی‌های محلی.

نوشیدنی‌ها و دمنوش ها

نوشیدنی‌های گرم و سرد مانند قهوه، چای، شربت، نوشابه، آبمیوه و شیرینی‌های گرم مانند شیر گرم

ساندویچ‌ها

تهیه ساندویچ‌های مختلف با مواد متنوع مانند گوشت، مرغ، سبزیجات، پنیر و مزه‌دهی‌های متنوع. همچنین، وراق‌هایی با مواد مختلف مانند  پنیر و سبزیجات را نیز می‌توانید در نظر بگیرید.

آجیل و خشکبار

ترکیبی از آجیل‌ها و خشکبار مانند بادام، گردو، پسته، فندق و نخودچی را در پک قرار دهید.

میوه‌ها

انتخاب میوه‌های تازه و متنوع مانند سیب، پرتقال، انگور، آناناس، هندوانه و توت‌فرنگی.

لوازم تزئینی

در کنار تنقلات، لوازم تزئینی مانند برچسب‌ها، شمع‌ها، گل‌ها و دکوراسیون‌های جشنی را نیز به پک اضافه کنید تا جوی پرانرژی و جشنی برای کارمندان ایجاد شود.

سایر موارد: می‌توانید به پک شامل موارد دیگری مانند نوشابه‌های انرژی ‌زا، آبنبات‌ها، شکلات‌ها، نان‌های تازه و محصولات دست‌ساز محلی نیز اضافه کنید.

سخن پایانی

توصیه می‌شود قبل از تدارکات پک یلدا و هدایای سازمانی، نیازمندی‌ها و ترجیحات کارمندان را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که همه کارمندان می‌توانند از تنقلات موجود استفاده کنند (با توجه به محدودیت‌های غذایی، دینی و سلامتی).

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه