بهترین هدیه روز خبرنگار

هدیه روز خبرنگار

در تقویم شمسی روز ۱۷ مرداد را روز خبرنگار نام نهاده‌اند، در این روز شما می‌توانید برای اعضای خانواده، همکاران، آشنایان، دوستان یا هر کسی که در این زمینه فعالیتی مرتبط دارد، یک هدیه کوچک و مناسب خریداری کنید. یک کادو مناسب می‌تواند نقش مثبتی روی افزایش روحیه و تشویق آنها داشته باشد؛ شما می‌توانید با صرف هر مبلغی، یک کادوی برازنده برای خبرنگاران یا افرادی که به نوعی با این شغل ارتباط دارند، خریداری کرده و آنها را خوشحال کنید. در ادامه این قسمت پیشنهادات مختلفی جهت خرید هدیه روز خبرنگار به شما معرفی می‌کنیم و شما می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.

1. پک نوشتار

یکی از بهترین گزینه‌ها به عنوان هدیه روز خبرنگار، خرید یک پک نوشتاری است، پک‌های نوشتاری معمولاً شامل یک خودکار با بدنه مستحکم و دفتر یادداشت کوچک هستند. با اینکه امروزه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به جای نوشتن روی کاغذ از تایپ کردن استفاده کنند، ولی با این حال هنوز هم نوشتن با خودکار طرفداران خاص خود را دارد و این کار برای خبرنگاران از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

جالب است بدانید پک نوشتاری جزء وسایل ضروری به حساب می‌آید و می‌توانیم آن را در لیست بهترین هدیه روز خبرنگار قرار دهیم. شما می‌توانید اقدام به خرید یک پک نوشتاری با جنس و ابعاد مختلف کرده و در کنار آن یک لوح تقدیر نفیس نیز تهیه و سپس در روز خبرنگار آن را به فرد مورد نظر خود تقدیم کنید.

بهترین هدیه روز خبرنگار

2. ماگ

ماگ جزو اکسسوری‌هایی است که تمام افراد در هر سن و سال و جنسیتی آن را دوست دارند، به طور کلی ماگ را می‌توانیم یکی از وسایل ضروری و مورد نیاز برای تمام افراد مخصوصاً خبرنگاران نام ببریم. در صورتی که می‌خواهید اقدام به خرید کادو برای روز خبرنگار کنید، ماگ نیز یک وسیله کاربردی و ارزان به حساب می‌آید. علاوه بر این، ماگ‌های طرح دار می‌تواند جزو بهترین هدایای سازمانی در نظر گرفته شود که شما می‌توانید آنها را به صورت کلی و عمده نیز خریداری کرده و در سازمان یا شرکت خود به خبرنگاران یا افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، هدیه دهید.

توجه داشته باشید که یک ماگ علاوه بر اینکه زیبایی و کاربرد مخصوص خود را دارد، باعث می‌شود کسی که آن را هدیه می‌گیرد همیشه و در همه جا به یاد شما باشد. ماگ می‌تواند یک هدیه روز خبرنگار کاربردی و مفید باشد.

هدیه روز خبرنگار

3. پک نوشیدنی سفری

به دلیل اینکه بیشتر خبرنگاران همیشه در سفر هستند، در نتیجه خرید یک پک نوشیدنی سفری به مناسبت روز خبرنگار نیز می‌تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب باشد. این پک‌ها شامل محصولات مختلفی از جمله فلاسک، یک یا چند بسته کوچک چای گیاهی، لیوان نوشیدنی و ماگ بزرگ قهوه هستند.

موارد ذکر شده را نیز می‌توانیم جزو مناسب‌ ترین هدیه خبرنگار نام ببریم که شما می‌توانید برای دوستان یا اعضای خانواده تهیه کرده و به خبرنگاران تقدیم کنید؛ حتی می‌توانید روی لوازم پک نوشیدنی سفری مانند فلاسک، عکس فرد یا یک تصویر به خصوص را چاپ کرده تا با این کار نظر او را بیشتر جلب کنید. همچنین خرید جعبه چوبی دمنوش نیز می‌تواند یک هدیه روز خبرنگار مناسب باشد.

4. کیف و کوله پشتی سبک

کیف دوشی و کوله پشتی سبک از جمله وسایل و تجهیزات ضروری و جدا نشدنی از خبرنگاران هستند، این وسایل معمولاً تنوع بالایی داشته و در لیست هدیه مناسب روز خبرنگار قرار می‌گیرند. بهتر است کیف و کوله پشتی را خریداری کنید که تعداد جیب زیادی داشته و از اندازه مناسب و استانداردی نیز برخوردار است.

اگر مایل به خرید جعبه کادو و هدیه کوچک نیستید و می‌خواهید یک هدیه بزرگ و ضروری برای خبرنگاران خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما کیف و کوله پشتی سبک است. بهتر است قبل از خرید، در ابتدا از سلیقه طرف مقابل خود اطلاع پیدا کنید تا بتوانید بهترین نوع کیف یا کوله پشتی را با رنگ و طرح‌های مناسب بر اساس نظر خبرنگار مورد نظر خریداری نمایید.

هدیه خبرنگار

5. دستگاه ضبط صدا خبرنگاری

یکی از مهم ترین تجهیزات خبرنگاری که خبرنگاران بدون استفاده از آن نمی‌توانند هیچ گزارشی را ضبط و ثبت نمایند، دستگاه ضبط صدا است. این وسیله نیز یک هدیه خبرنگار عالی و کاربردی برای خبرنگاران تازه کار است که می‌تواند باعث خوشحالی آنها شود.

در صورتی که بودجه کافی دارید، بهتر است یک دستگاه ضبط صدا با کیفیت و مناسب از یک برند شناخته شده خریداری کرده و آن را به خبرنگار مورد نظر خود هدیه دهید.

همانطور که خرید استند آرایشی می‌تواند باعث خوشحالی خانم‌ها شود، خرید یک دستگاه ضبط صدا نیز می‌تواند در کسب رضایت خبرنگاران و خوشحال کردن آنها بیشترین نقش را ایفا کند؛ پس همیشه توجه داشته باشید، بهترین هدیه روز خبرنگار می‌تواند یک دستگاه ضبط صدای کوچک باشد.

6. پک استند قاب عکس رومیزی

همانطور که گفته شد، اغلب خبرنگاران همیشه در سفر هستند و ممکن است با افراد مختلف عکس‌های یادگاری بگیرند؛ به همین جهت اگر به دنبال یک هدیه روز خبرنگار کاربردی و متفاوت هستید، استند قاب عکس رومیزی نیز می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

به این منظور یک یا چند عدد استند قاب عکس کوچک یا متوسط خریداری کرده و آن را به فرد مورد نظر هدیه دهید. در نظر داشته باشید بیشتر خانم‌ها تمایل به گرفتن عکس یادگاری دارند، به همین دلیل اگر خبرنگار مورد نظر خانم است، در کنار اهمیتی که خرید بهترین هدیه روز زن برای او دارد، تهیه هدیه مناسب روز خبرنگار نیز می‌تواند او را خوشحال کند.

7. اکسسوری‌های ارزشمند

در لیست مناسب‌ ترین هدیه روز خبرنگار، می‌توان به اکسسوری‌های ضروری و ارزشمند از جمله ساعت، استند موبایل، پیکسل، عینک آفتابی، جعبه چوبی جواهرات یا نقشه‌های جیبی کوچک نیز اشاره کرد. موارد ذکر شده نیز از جمله هدیه‌های مناسب هستند و در صورتی که می‌خواهید اقدام به خرید کادو برای روز خبرنگار کنید، می‌توانید با صرف هزینه دلخواه، یک یا چند عدد از موارد ذکر شده را نیز تهیه کنید.

اکسسوری‌های ذکر شده برای تمام سنین و افراد اعم از زن و مرد در بازار وجود دارد و شما پس از برآورد هزینه و در نظر گرفتن سن و سال یا جنسیت طرف مقابل، می‌توانید مناسب‌ ترین نوع آنان را خریداری نمایید.

8. ست اداری رومیزی

خرید ست اداری رومیزی نیز می‌تواند یک گزینه مناسب به عنوان هدیه خبرنگار باشد، انواع ست رومیزی دارای جنس‌های مختلفی هستند؛ ولی نوع چوبی‌ و یا چرم آنها طرفداران بیشتری دارد. اگر به دنبال یک هدیه مناسب روز خبرنگار هستید که حالت رسمی داشته و از ماندگاری بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد، ست اداری رومیزی یا تزیین میز پذیرایی می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. یک ست اداری رومیزی علاوه بر اینکه بسیار کاربردی است، می‌تواند زیبایی و جذابیت زیادی نیز برای میز خبرنگار به همراه بیاورد؛ به همین دلیل می‌توانیم این محصول را نیز یک هدیه کاربردی و محبوب معرفی کنیم. ست های اداری رومیزی زیر گزینه های خوبی برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف مانند روز خبرنگار و غیره هستند.

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

خرید ست رومیزی اداری تبلیغاتی کد S502

این ست رومیزی زیبا از چوب هایگلاس مرغوب تولید شده و شامل  جای خودکار، جای یاداشت و استند موبایل است.

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D131 چهار تکه

این محصول زیبا از چوب هایگلاس و چرم  مرغوب در رنگ آبنوس تیره تولید شده و شامل  جای یادداشتی، جای ویزیت، جای خودکار، کازیه و استند گوشی می باشد.

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

خرید ست رومیزی اداری کد D130 هشت تکه

این ست زیبا و کاربردی از چوب هایگلاس و چرم در رنگ آبنوس تیره تولید شده و شامل جای یادداشتی، جای ویزیت، کازیه، جای خودکار، استند گوشی، جعبه دستمال، سطل، جعبه پذیرایی و زیرلیوانی است.

سخن آخر

در این قسمت ایده‌های مختلفی در اختیار شما قرار دادیم که می‌توانید از آنها استفاده کرده و اقدام به خرید بهترین هدیه روز خبرنگار کنید. در نظر داشته باشید، تمامی موارد ذکر شده از جمله محبوب‌ ترین و پرطرفدارترین هدیه‌ها برای خبرنگاران هستند که علاوه بر کاربردی بودن، دارای جذابیت‌های خاص خود نیز هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

15 Comments

  1. سلام این پک نوشتاری که داخل محتوا گذاشتید رنگ آبیش رو میخاستم دارید؟
  2. سلام نمونه کاری از پک استند قاب عکس رومیزی دارید؟ اگر دارید چطور میتونم ببینم؟
  3. سلام. ماگ برای هدیه هم دارید؟ممنون میشم راهنماییم کنین چطور میتونم نمونه هاش رو ببینم؟
  4. سلام وقتتون بخیر. میخاستم بدونم شما خودتون هم در زمینه ماگ فعالیت دارید؟یه ماگ حرارتی با طرح ارسالی میخاستم میخاستم بدونم میتونید برام بزنید
  5. سلام بنظرتون ست جا دستمال کاغذی و سطل آشغال چطوره؟ شما تو فروشگاهتون این ست رو موجود دارید>؟
  6. سلام و خسته نباشید ست های رو میزی اداری تون فقط همین دو نمونه ای ک تصویرش رو روی سایت قرار دادید هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه