بهترین هدیه روز حسابدار چیست؟

هدیه روز حسابدار

شغل حسابداری یکی از مشاغلی می باشد که نتایج فعالیت های اقتصادی یک شرکت را اندازه گیری می نماید. به همین دلیل پرداختن به آن نیازمند دقت و حساسیت بالایی است. در واقع حسابداران یکی از اصلی ترین ارکان هر شرکتی به حساب می آیند و می شود گفت که همه ی سازمان ها به حسابداران نیاز دارند. به پاس قدر دانی از زحمات حسابداران در سطح بین المللی تاریخ دهم نوامبر را به عنوان روز حسابدار نام گذاری کرده اند. همچنین در تقویم ایران تاریخ ۱۵ آذر ماه مصادف با روز حسابدار می باشد. از آنجا که شیوه های مختلفی برای تبریک روز حسابدار وجود دارد؛ اما ما بر این باور هستیم که خرید یک هدیه مناسب روز حسابدار زیبا و لاکچری، بهترین و گویاترین شیوه برای قدردانی از این افراد پرتلاش و اهل فکر است. از این رو ما در این مقاله قصد داریم درباره کادو برای روز حسابدار و ایده های مختلف خرید هدیه روز حسابدار مطالبی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

هدیه روز حسابدار: جعبه تی بگ

خرید جعبه تی بگ یک هدیه مناسب برای کادوی روز حسابدار می باشد. خرید جعبه تی بگ در تزئین محیط مناسب جهت نگهداری از چای کیسه ای، دمنوش، شکلات، آبنبات، گز و سایر تنقلات قابل استفاده در محیط منزل، ادارات ، کافی شاپ ها مناسب برای جای زیور آلات و لوازم خرده ریز می باشد

هدیه روز حسابدار

هدیه روز حسابدار: جعبه پذیرایی

خرید جعبه چوبی پذیرایی در مدل های متنوع یکی از جدیدترین هدایای تبلیغاتی خاص و به عنوان کادو برای روز حسابدار به شمار می آید. جعبه پذیرایی چوبی از بهترین نوع چوب ساخته شده و همچنین یراق آلات با کیفیت بالا دارد، این محصول یک هدیه ای ماندگار برای هدیه گیرنده می باشد. درون جعبه پذیرایی تبلیغاتی را می شود با انواع تنقلات و یا هر محصولی پر کرد. همچنین این هدیه تبلیغاتی مناسب قرار گرفتن روی میز کار، میز کنفرانس و… می باشد. اگر قصد دارید برای شب یلدا نیز هدیه ای برای عزیزانتان تهیه کنید، پک یلدا (هدیه شب یلدا) گزینه مناسبی است.

هدیه روز حسابدار: جعبه ی کادویی

امروزه برای کادو دادن چه برای تولد و چه مراسم های دیگر، به غیر از استفاده از کاغذ کادو و کادو پیچ کردن هدیه و یا روش معمول پول گذاشتن در پاکت، از روش های خلاقانه ی دیگری استفاده می کنند. یکی از این روش های جدید برای کادوها، خرید جعبه های کادویی هست.

باکس یا همان جعبه  کادویی، جعبه ای است که قرار دادن کادو در آن جلوه ی بیشتری به هدیه ی شما داده و آن را در نظر دیگران زیباتر می کند. آن ها متناسب با نوع هدیه، فردی که برای او هدیه خریده شده است و مناسبت آن هدیه، دارای انواع و اقسامی هستند.

این جعبه های کادویی می تواند در اشکالی مثل مستطیل، کروی، قلبی و یا شکل های فانتزی مثل شش ضلعی ساخته هم شوند. هم چنین شما می توانید به راحتی این جعبه های ساده را، با تزئینات ساده ای مثل گل، اوریگامی های ساده و دست ساز، مقواهای رنگی و یا وصله های رنگارنگ، به جعبه هایی جادویی که چشم هر کسی را خیره می کند، تبدیل کنید. این روز ها افراد با یاد گرفتن چند نمونه ساده و جذاب، به تشکیل کلاس هایی برای آموزش ساخت جعبه های فانتزی می پردازند و نوعی اشتغال زایی هم می کنند.

بعضی از این جعبه های هدیه ای، به شکل صندوقچه ای چوبی هستند که مانند گنجینه ای اسرارآمیز درست شده اند. شما می توانید تنها با قرار دادن چند شکلات و عروسک در آن ها، دوست و یا عزیز خود را سورپرایز کنید.

بر خلاف تصور برخی، این جعبه های کادویی جذاب ، تنها دخترانه نیستند، همانطور که تا حالا شما هم دیده اید برخی تولیدی ها با ایده هایی باکلاس و زیبا و استفاده از رنگ های تیره ای مثل قهوه ای ، مشکی و یا تلفیقی از قرمز و مشکی، جعبه های کادویی را ساخته اند که می توانید با خرید این جعبه کادوی مردانه، کاملاً شیک و لاکچری کادو را به فرد موردنظر بدهید.

هدیه روز حسابدار

هدیه روز حسابدار: ست رومیزی تبلیغاتی

یکی از ضروری  ترین ابزارهای یک مدیر منظم و باتجربه، خرید ست رومیزی لاکچری می باشد که تمام وسایل روی میز و دفتر را سازماندهی نموده و ظاهری شیک و خاص به آن ببخشد. این ست هدیه اقلام متنوعی اعم از جامدادی رومیزی، جاخودکاری، ساعت، تقویم، استند موبایل و قفسه کاغذ را در بر می گیرد و تمام آنچه لازم است روی میز قرار داشته باشد را ساختاری منسجم، شیک و دردسترس می دهد.

ست رومیزی اداری، یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که شامل وسایلی هم شکل و رنگ از یک جنس برای نظم دهی به لوازم روی میز و دسترسی بهتر به آن ها می باشد. وسایل روی میز اداری که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، شامل مداد، خودکار، قیچی، منگنه، پانچ، کاغذ یادداشت و … می باشد. خرید ست اداری ارزان، باعث میشود تا برگه ها، سنجاق، استامپ، خودکار و یا مدادها در جای مشخصی قرار بگیرند. هدیه تبلیغاتی رومیزی انواع مختلفی دارد، مانند ست لوازم اداری رومیزی سفید، فانتزی و در جنس های مختلفی مانند چوبی، چرمی، چرم و چوب ساخته می شود. پس پیشنهاد می کنیم ست رومیزی را جهت کادو برای روز حسابدار حتما در نظر بگیرید.

هدیه روز حسابدار: هفت سین چوبی

نوروز و عید نوروز یکی از آیین ها و مراسم های مهم بهار ایرانیان می باشد که با جشن و شادمانی همراه است. مردم ایران و چند کشور دیگر برای این مراسم از چند ماه قبل آماده می شوند و خرید می کنند تا به استقبال بهار بروند. در روز سال تحویل میز هفت سین یکی از ضروری ترین وسایل می باشد که از قبل آماده می شود و نماد جشن نوروز است. هفت سین سفره ای متشکل از المان های پرمعنی و کهنه است که از سال ها پیش به ارث رسیده است. بر روی سفره های هفت سین باید  هفت چیز که نام آن ها با حرف «س» آغاز می شود گذاشته شود که عبارت هستند از سبزه، سیب، سماق، سنجد، سیر، سرکه وسمنو.

در برخی از فرهنگ ها و شهرها این وسایل ممکن است متفاوت باشند و هر کس براساس سلیقه ی شخصی اش خرید هفت سین چوبی را انجام دهد. برخی آن را روی میز می چینند و برخی آن را روی سفره پهن می کنند. برخی آن را به صورت سنتی می چینند و بعضی افراد آن را بصورت فانتزی و مدرن طراحی می کنند و این وسایل را در ظرف ها و وسایل متفاوت و زیبا می چینند، برخی از افراد از مجموعه ظروف هفت سین یکپارچه استفاده می کنند که یکرنگ و طرح هستند و دارای تنگ ماهی هستند و برای زیر آن  از انواع ترمه و پارچه های سنتی و تزئینی استفاده می کنند. بعضی دیگر این مجموعه ظروف هفت سین دارای آینه، جام و شمعدان شبیه به ظروف هستند که جذابیت آن مجموعه را خیلی بیشتر می کنند.

خرید ظروف هفت سین از چوب، نمد و شیشه و دیگر وسایل ساخته شده اند و از مدل های معروف آن ها ظرف های سفالی و میناکاری آبی فیروزه ای و سبز است. این ظرف ها قابلیت شستشو دارند و می توان از آن ها در موقعیت های دیگر برای آجیل و شکلات هم استفاده کرد. استند هفت سین هم از نمونه هایی خلاقانه می باشد که در این سال های جدید تولید می شود. می توان وسایل و تزیینات نوروز را بر روی این استندها قرار داد و از یک دکور زیبا لذت برد. یکی از نمونه های شیک ظروف هفت سین مدل لاله و کریستال  است، این مدل ها برای دکور هم بسیار زیبا هستند.

هدیه روز حسابدار

هدیه روز حسابدار: لوازم پذیرایی چوبی

امروزه خرید ظروف پذیرایی چوبی متفاوت و همچنین چشمگیر تاثیر بسزایی بر کیفیت میهمانی دارد و بسیار حائز اهمیت است. لذا بهترین گزینه، انتخاب ظروفی می باشد که در عین سادگی، دارای ظاهری منحصربه فرد، شکیل و چشم نواز باشد. همچنین این هدیه یکی از مواردی است که برای دکوراسیون داخلی ساختمان به حساب می آید. ظروف چوبی پذیرایی در انواع مختلف و با استفاده از چوب درختان چنار، کاج و توسکا تهیه شده اند که در ادامه به شرح برخی از ویژگی های این ظروف می پردازیم. چوب درختان جنگلی چنار و توسکا جزء چوب های باکیفیت، مستحکم، با خاصیت جلا پذیری بالا و طرح های طبیعی زیبایی می باشند که دوام و ماندگاری مناسبی دارند. استفاده از این چوب ها در ظرف پذیرایی دارای محاسنی از قبیل عدم جذب میکروب و باکتری، عدم ایجاد واکنش در هنگام تماس با مواد خوراکی (برخلاف ظروف فلزی و پلاستیکی)، وزن کمتر نسبت به دیگر ظروف، مقاومت و استحکام بالا است. همچنین سازگاری با محیط زیست نیز از دیگر مزایای ظرف های چوبی به حساب می آید. بعضی از این ظروف چوبی با داشتن شکل های هندسی نامتقارن سبب شده تا بسیاری از افراد با سلیقه های مختلف، مجذوب جذابیت منحصربه فرد و تمایز آنها با ظروف تجملاتی موجود در بازار شوند. فرقی نمی کند، چه در یک میهمانی و دورهمی دوستانه و چه در یک مراسم مهم و خاص؛ اگر قصد دارید که به میز و سفره پذیرایی و حتی دکوراسیون منزل خود، حس مثبتی از طبیعت تزریق کنید تا همیشه در ذهن میهمانان ثبت گردد و همچنین از جهت روانشناسی نیز موجب افزایش اشتهای آنان شود، قطعا انتخاب ظرف پذیرایی چوبی بهترین کادو برای روز حسابدار می باشد.

هدیه روز حسابدار

هدیه روز حسابدار: جعبه دستمال کاغذی و سطل آشغال

ست سطل آشغال و جای دستمال کاغذی چوبی یکی از وسایل بسیار ضروری در منزل و یا محیط کار می باشد که شما عزیزان با توجه به سبک دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل خود می توانید رنگ ومدل آن را انتخاب نمایید ، ولی از آن جا که ست های چوبی با توجه به متریال چوبی و هارمونی گرمی که دارند ، قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی هستند، شما عزیزان به راحتی می توانید این ست های چوبی زیبا و کاربردی را استفاده نمایید و جلوه ای خاص را به فضای اتاق خود ببخشید، جعبه دستمال کاغذی و سطل آشغال چوبی ، که یک ست چوبی نفیس و حاصل هنر دست نجار بوده که در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار با استفاده از چوب طبیعی طراحی و ابزار خورده شده است .استحکام ، مقاومت بالا در برابر هر گونه شکستگی ، جلاداده شدن سطح آن ها با روغن ضد خش و آبگریز ، ابعاد استاندارد ، مخاطب پسند بودن همراه با قیمت مناسب از دیگر مزیت های ست سطل زباله و جعبه دستمال کاغذی چوبی می باشد که موجب می شود بدون لحظه ای درنگ این ست زیبا را برای مصرف شخصی و یا به عنوان هدیه برای حسابدار، هدیه روز دانشجو،هدیه روز پرستار، هدیه روز کارمند و غیره تهیه نمایید و خاطره ای زیبا را از خودتان برای عزیزان به یادگار بگذارید.

 

4.7/5 - (3 امتیاز)

14 Comments

  1. خیلی ممنون طرح ها و ایده های جالبی معرفی کردید خیلی کمک کننده بود. خدا به کارتون برکت بده
  2. چطور میتونم نمونه ست هفت سین تون رو ببینم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
  3. سلام از ست رو میزی اداری نمونه های مختلفی دارید؟ ممنون میشم اگر دارید راهنماییم کنید چطور میتونم نمونه هاش رو ببینم؟
  4. وقت بخیر ممنون میشم از جعبه های کادویی چوبی نمونه کار های بیشتری روی سایت قرار بدید
  5. سلام وقتتون بخیر.. ممنون میشم راهنماییم کنید چطور باید برای خرید جعبه دستمال کاغذی و سطل آشغال اقدام کنم؟
  6. سلام این باکس چوبی تنقلاتی که در بالا تصویرش رو گذاشتید نمونش رو هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه