کاربردهای جعبه پذیرایی

کاربردهای جعبه پذیرایی

کاربردهای جعبه پذیرایی شامل استفاده برای پذیرایی کردن از مهمانان در دفتر کار، منزل و … می شود. همچنین می توانید خرید جعبه های پذیرایی را به عنوان هدیه برای عزیزان خود و هدیه های تبلیغاتی شرکت به برخی از مشتریان انجام دهید.  جعبه پذیرایی باکسی است که به چند محفظه مختلف تقسیم بندی شده و شما می توانید با توجه به سلیقه و علایق خود انواع تنقلات، قند، شکلات، چهار مغز، چای و دمنوش های کیسه ای، نبات و … را در قسمت های مختلف این باکس قرار دهید.

با توجه به استقبال زیاد مشتریان از این باکس ها در این نوشته تصمیم گرفتیم تا کاربرد جعبه های پذیرایی و انواع آنها را بررسی کنیم. برخی از موارد پر فروش ترین جعبه پذیرایی و کاربردهای آن عبارتند از :

جعبه پذیرایی چوبی کد B308

این محصول از جنس چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش تولید شده است و رنگ فندقی زیبایی دارد. این جعبه پذیرایی دارای شش محفظه جداگانه است که هر یک از آن ها درب مخصوص دارند. طراحی زیبا، درب های جداگانه، اندازه مناسب سبب شده است تا این محصول یکی از بهترین جعبه های پذیرایی چوبی باشد.

کاربرد جعبه های پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B308

جعبه پذیرایی چوبی کد B309

این محصول از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش تولید شده است. هفت محفظه مختلف در این جعبه وجود دارد که با توجه به کاربرد جعبه پذیرایی می توانید در آن ها انواع نسکافه، هات چاکلت، تی بگ، دمنوش های کیسه ای و … را قرار دهید. این محفظه های جداگانه با یک درب زیبا به صورت کلی پوشانده می شوند.

کاربرد جعبه پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B309

جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B314

این محصول یک جعبه پذیرایی وارمر دار می باشد و کمک می کند تا نوشیدنی شما در تمام طول مهمانی گرم بماند به همین دلیل یکی از کاربردی ترین جعبه های پذیرایی به حساب می آید. استفاده از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش سبب کیفیت بالای محصول و رنگ سفید نیز سبب زیبایی بیشتر آن شده است. این جعبه هفت قسمت مختلف دارد.

کاربردی ترین جعبه های پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B314

جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B315

این جعبه پذیرایی از چوب ام دی اف مرغوب درست شده است و رنگ گردویی زیبایی دارد. وارمر دار بودن به شما کمک می کند تا بتوانید یک قوری زیبا را روی آن قرار دهید و هر زمان که خواستید با نوشیدنی گرم از مهمانان خود پذیرایی کنید. همان طور که اشاره کردیم کاربرد جعبه های پذیرایی و انواع آنها برای آسان تر شدن پذیرایی از مهمانان است. شما می توانید انواع تنقلات را در این جعبه قرار داده و آن را روی میز در مقابل مهمانان خود بگذارید. این محصول دوازده محفظه مختلف دارد.

کاربرد جعبه های پذیرایی و انواع آنها

خرید جعبه پذیرایی چوبی وارمردار کد B315

جعبه پذیرایی چوبی چهار درب و دستمال کد B143

جنس این جعبه پذیرایی از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی است. این محصول رنگ فندقی زیبایی دارد و به چهار محفظه مختلف تقسیم شده است. در کنار این چهار محفظه قسمتی نیز به عنوان جای دستمال کاغذی تعبیه شده است. این چهار قسمت دارای درب های جداگانه هستند. اگر در فکر خرید جعبه های چوبی هستید این محصول می تواند مفید و کاربردی باشد.

کاربردهای جعبه پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی چهار درب و دستمال کد B143

ست جعبه پذیرایی چوبی کد B306 طرح آیدا

این مجموعه شامل یک جعبه پذیرایی زیبا، شش عدد زیر لیوانی، سطل، جعبه دستمال کاغذی و یک جعبه قاشق است. جنس این محصول از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس شفاف نشکن است. رنگ فندقی و طراحی زیبای این مجموعه طرفداران زیادی دارد. از جمله کاربردهای جعبه پذیرایی شیک کردن فضای پذیرایی است و این ست زیبا برای این منظور بسیار مناسب می باشد.

کاربردی ترین جعبه های پذیرایی

خرید ست جعبه پذیرایی چوبی کد B306 طرح آیدا

ست پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

این محصول زیبا شامل سطل زباله، جای دستمال کاغذی، شش عدد زیر لیوانی، جعبه پذیرایی و جعبه قاشق است. اگر به دنبال خرید لوازم پذیرایی چوبی هستید این مجموعه انتخاب خوبی است. جنس این ست زیبا از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس شفاف نشکن می باشد. طراحی زیبا و رنگ فندقی نمای خاصی به این مجموعه بخشیده است.

کاربرد جعبه های پذیرایی

خرید ست پذیرایی چوبی کد B303 طرح ترنج

جعبه پذیرایی چوبی کد B301

این محصول زیبا یک باکس یک قسمتی داشته که دارای درب است. این جعبه پذیرایی از چوب ام دی اف سه میل رنگی و پلکسی گلاس شفاف ساخته شده است و کیفیت خوبی دارد. طراحی زیبا، اندازه مناسب و رنگ فندقی زیبا سبب شده است تا این محصول نیز یکی از کاربردی ترین جعبه های پذیرایی به حساب بیاید.

کاربرد جعبه پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی کد B301

جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

این محصول زیبا دارای چهار قسمت جداگانه است و یک درب کلی دارد. جنس این جعبه از چوب ام دی اف دو رو است و رنگ گردویی زیبایی دارد. همان طور که اشاره کردیم یک کاربرد جعبه پذیرایی هدیه دادن است و این محصول می تواند برای هدیه دادن خصوصا هدیه های تبلیغاتی شرکت بهترین انتخاب باشد.

کاربردهای جعبه پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی زمرد کد B150

جعبه پذیرایی چوبی آیدا کد B208

این جعبه پذیرایی دارای هفت محفظه مختلف است که می توانید در آن ها انواع شکلات، نبات، چوب دارچین، گل سرخ، چهار مغز و … را قرار دهید. این محصول دارای یک درب کلی با طراحی بسیار زیبا است که از نفوذ گرد و خاک به داخل جعبه جلوگیری کرده و تنقلات شما را تازه نگه می دارد. استفاده از چوب ام دی اف مرغوب و پلکسی گلاس تایوانی ضد خش سبب کیفیت بالای محصول شده است. این جعبه پذیرایی رنگ فندقی زیبایی دارد.

کاربردی ترین جعبه های پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی آیدا کد B208

جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B206

این محصول دارای چهار قسمت با درب های جداگانه است. استفاده از درب های مجزا برای هر قسمت، اندازه مناسب محفظه ها و ابعاد مناسب جعبه سبب شده است تا این محصول یکی از کاربردی ترین جعبه های پذیرایی محسوب شود. این محصول از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی ضدخش ساخته شد است. رنگ فندقی و طراحی زیبا نمای خاصی به این جعبه بخشیده است. اگر به دنبال خرید جعبه چوبی دمنوش هستید این محصول گزینه مناسبی می باشد.

جعبه پذیرایی و کاربردهای آن

خرید جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B206

جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B205

این محصول از چوب ام دی اف و پلکسی گلاس تایوانی تولید شده است و پنج محفظه با درب های مجزا دارد. رنگ فندقی زیبای این محصول چشم نواز است و طراحی زیبای آن میز پذیرایی شما را شیک تر می کند. این محصول می تواند هدیه بسیار مناسبی برای عزیزان شما باشد. نمای زیبای جعبه پذیرایی و کاربردهای آن سبب شده است تا مشتریان زیادی به خرید آن متمایل شوند.

کاربردهای جعبه پذیرایی

خرید جعبه پذیرایی چوبی ترنج کد B205

جمع بندی

در این نوشته توضیحات کاملی در مورد کاربردهای جعبه پذیرایی ارائه کردیم. با استفاده از جعبه های پذیرایی نه تنها نمای میز شما شیک تر می شود بلکه پذیرایی کردن از مهمان ها نیز ساده تر می شود. می توانید انواع تنقلات را در قسمت های مختلف این جعبه بگذارید و مهمانان شما به انتخاب خود به راحتی از خودشان پذیرایی کنند. جعبه پذیرایی و کاربردهای آن متنوع است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود مناسب ترین نوع جعبه را انتخاب کرده و برای کاربردهای مختلفی مانند هدیه دادن، تبلیغ محصولات شرکت، پذیرایی از مهمانان و … از آن استفاده کنید.

علاوه بر این جعبه های پذیرایی زیبا برای خرید هفت سین چوبی، خرید ست اداری رومیزی، خرید جعبه کادو و هدیه، خرید استند آرایشی، جعبه یلدا و … نیز می توانید محصولات موجود در این سایت را انتخاب نمایید.

Rate this post

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه بر اساس گروه